JUNI GOALS


Hey! De tijd gaat steeds sneller voor mijn gevoel. Het is alweer juni.. Wat gelijk staat aan; de zomervakantie komt er aan. Maar voordat het juli word en de zomervakantie nog dichterbij komt heb ik een paar goals. Die jammer genoeg ook met school te maken hebben. Maar ja, lets start!

1. Toetsweek
De toetsweek van periode vier wordt nog een grotere ramp dan ooit.. Er zit ditmaal geen weekend tussen maar is het een week. Oftewel van maandag tot vrijdag in plaats vanaf woensdag tot dinsdag. Maar natuurlijk moet ik het wel goed doen en dus is er een kans dat ik die hele week niet blog, of langer. Ik kan niet te veel lage cijfers halen namelijk. De toetsweek begint volgens mij 20 juni dus ik mag wel eens gaan beginnen, haha.

2. Vooruit werken
Vanaf deze maand wil ik gaan vooruit werken met bloggen. Ik ga in de zomervakantie een paar weken naar Frankrijk en ik wil dan niet elke dag moeten bloggen. Ik vind dit normaal gesproken geen probleem maar in de zomervakantie is het toch iets anders denk ik.. Ik wil best eens bloggen daar alleen niet elke dag. Daarom wil ik dus echt vooruit gaan werken.

3. Mijn kamer opruimen
Mijn kamer is echt een grote troep.. Hier moet nodig wat aan gedaan worden, haha.

4. Eerder opstaan (in het weekend)
Ik verspil heel misschien iets te veel tijd in bed in het weekend.. Ik verspil eigenlijk best veel tijd terwijl ik dat beter kan gebruiken voor het leren. Misschien moet ik dit eens iets veranderen want anders heb ik gewoon minder tijd en ben ik de hele dag bezig.

5. Meer foto's maken
Ik gebruik de laatste tijd een beetje dezelfde foto's op mijn blog. Ik wil dit weekend wat meer foto's maken en dezen gaan gebruiken. Anders vind ik het een beetje saai worden.

6. Meer lezen
Ik las vorig jaar veel meer en ik baal best wel dat dit nu minder is.. Ik vind het ontzettend leuk om te lezen namelijk en misschien kan ik dan nog eens een boek review doen. Ik wil nog graag het vierde deel van de Millenium serie lezen.. Maar eerst lees ik de Re√ľnie voor een Nederlands boekverslag.

7. Een bucketlist maken?
Ik twijfel heel erg om een bucketlist te maken voor dingen die ik vanaf nu tot en met de zomer wil gaan doen. Ik denk dat dit binnenkort op mijn blog komt maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Vertel me dus vooral als het je leuk lijkt!

En dan was dit het alweer! Dit zijn mijn juni goals.. Heb jij nog juni goals? Laat ze me weten! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top