LIVE FEARLESS ARMBANDJES | WINACTIE


Hey! Ik heb het een tijdje geleden al een beetje aangekondigd maar hier is die dan, de winactie! Deze is in samenwerking met Libresse en je kunt dan ook een live fearless armbandje winnen. Ik geef er namelijk drie weg! Wil je meedoen? Lees dan snel verder!

Wat moet je doen?
Volg mij op al mijn sociale media accounts:
Instagram, Twitter en Bloglovin'
En laat daarna een reactie achter, hierin moet je even vermelden hoe ik contact met je kan opnemen voor als je gewonnen hebt.

Ik geef er drie weg, je kunt de foto's bekijken om te zien hoe ze er uit zien. De winactie gaat door tot en met 15 juni, eind die dag zal ik de winnaars contacteren.




Wil je trouwens een gratis sample maandverband van Libresse? Klik dan hier.

CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top