Melanie Martinez


De eerste keer dat ik een video van Melanie Marinez zag was ik meer bang dan onder de indruk.. Ik dacht echt van what the actual fuck ben ik aan het kijken, ik dacht dat ik op het rare gedeelte van YouTube was beland. Maar, nu denk ik er toch wat anders over. Vandaag vertel ik jullie over Melanie Martinez, aka degene wiens muziek ik ondertussen alweer de hele dag heb zitten luisteren.


Melanie Martinez is een Amerikaanse zangeres die bekend is geworden door haar optredens bij de Voice of America. Ze won deze niet maar ging wel door met zingen, onder begeleiding van haar ex coach Adam Levine. Begin 2014 bracht zij haar debuut singel Dollhouse uit, hierbij kwam later ook een EP. In augustus 2015 kwam haar eerste album Cry Baby.

Ik zag als eerste de videoclip van Cry Baby en ik dacht echt van wat is dit nou weer, dan omschrijf ik het nog netjes. Ik vertelde mijn zusje en vriendin hoe raar ik haar vond.. Maar dat is nu wel anders. Ook al moet ik toegeven dat ik nog steeds de videoclip van Cry Baby wat raar vind.


Melanie Martinez is (zacht gezegd) anders dat de meeste artiesten op dit moment. Ze heeft een unieke muziekstijl vind ik zelf, door haar video's maar ook daar de songteksten. Ik weet niet als ik het goed heb maar voor mijn gevoel is haar album geschreven vanuit de ogen van de kind en is het gemengd met realistische teksten. Natuurlijk is dit mijn opvatting en denkt iedereen er weer anders over.

Ik vind haar muziek ontzettend mooi en dat komt ook omdat het weer anders is dan de meeste populaire muziek. Dit heb ik ook met Troye Sivan. Omg even serieus kunnen Melanie en Troye een duet gaan opnemen? Dan word ik oprecht gelukkig.


Ik heb volgens mij wel vaker gezegd dat ik songteksten altijd erg belangrijk vind en er graag naar luister als het een mooie tekst heeft. Veel van Melanies songs hebben een hele mooie songtekst, soms zit het wat dieper en moet je er wat meer over nadenken.

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd als jullie Melanie Martinez al kenden en wat jullie van haar vinden? Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top