MY DAILY MAKE UP


Hey! Een lange tijd terug heb ik ooit eens een daily make up blogpost gemaakt waarin ik jullie liet zien wat mijn dagelijkse make up was. Vandaag ga ik dit weer doen want ja, het is wel wat veranderd. Laten we snel beginnen!


Ik begin altijd met mijn foundation, deze draag ik niet elke dag maar wel veel. Ik heb namelijk niet elke ochtend even veel tijd en zin om foundation op te doen. Daarna concealer en dan poeder.. Dat is eigenlijk mijn basis. Vervolgens doe ik een klein beetje oogschaduw op, gewoon lichte kleuren en dan mascara. Ik draag ze trouwens alle drie over elkaar heen, want eentje is me te weinig. Vervolgens doe ik soms wat blush op, dit ligt heel erg aan hoeveel tijd ik heb, en doe ik daarna weer wat poeder op. Dan doe ik mijn lippenstift op en tot slot spuit ik wat parfum op.

Foundation: Hema - review. Concealer: Essence - review. Poeder: Max & More. Oogschaduw: Essence. Mascara: Essence, NYC, Essence - review. Blush: PS - review. Lippenstift: Make Up Academie -review. Parfum: La Fleur. 

Dan was dit het alweer! Ik vond het wel leuk om jullie dit nog eens te laten zien. Liefs, 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top