NA DE TOETSWEEK


Terwijl ik dit schrijf heb ik net de eerste dag van mijn toetsweek erop zitten en heb ik nog een paar dagen te gaan. Eigenlijk nog tot volgende week maandag ugh. Maar ik weet alweer zat dingen die ik na de toetsweek wil ga doen en vandaag vertel ik dezen aan jullie!

1. Kast opruimen
Mijn kast is weer een echte ramp geworden en het is weer eens tijd om hem weer op te ruimen. Niet echt mijn favoriete activiteit maar het moet wel gebeuren. Ik denk ook dat er heel wat kleren zijn die ik niet meer draag en die dus wel weg kunnen. En misschien ga ik binnenkort nog wel weer een keer naar Enschede en kan ik mijn kast weer vullen, haha.

2. Lezen
Tijdens school ben ik echt niet iemand die elke avond kan lezen.. Maar er zijn nog best veel boeken die ik wil lezen dus begin ik na de toetsweek maar weer eens. Ik vind lezen ook gewoon fijn en kijk er wel weer naar uit om boeken te lezen. Na de toetsweek heb ik ook tijd zat, eindelijk.

3. Een baan zoeken
Ik moet echt een baan gaan vinden. Ik wil graag een nieuwe telefoon en tja ik verdien op dit moment dus helemaal niks behalve zakgeld. Dus ja, ik ben een baan nodig. Na de toetsweek is dit echt één van de dingen waar ik heel goed mee bezig ga because i need a job.

4. Kamer opruimen
Na de toetsweek kan ik eindelijk alle troep van school weer weggooien, alle blaadjes en de werkboeken kunnen een weg. Dat is eigenlijk wel een goed moment om de troep die ik mijn kamer noem eens op te ruimen.

5. Vooruit werken
Na de toetsweek ga ik zoveel bloggen.. Ik ga namelijk op vakantie naar Frankrijk en wil dan niet hebben dat ik elke dag nog moet bloggen.. Ik vind bloggen super leuk alleen op vakantie zit ik liever in het zwembad. Wel wil ik in Frankrijk OOTD foto's gaan maken zodat ik een voorraad heb.

6. Slapen
Heerlijk uitslapen, heerlijk de hele dag niks doen. Oh man mijn leven na de toetsweek wordt weer chill en sowieso dat ik daar van ga genieten. Jammer genoeg ben ik nog niet direct vrij en heb ik eerst nog drie weken met allemaal onzin, maar he daarna ben ik gelukkig wel vrij.  

7. Wandelen
Ik heb echt zin om eens alleen te gaan wandelen binnenkort, foto's maken en muziek luisteren onderweg. Waarschijnlijk ga ik dit dinsdag of woensdag doen want dan ben ik vrij. Ik kijk er nu al naar uit, haha. 
 

Dan was dit het alweer! Ik ga maar weer bezig met mijn toetsweek, ugh. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top