outfit of the day • sixteen

Hey! Het was voor een paar uurtjes weer warm vandaag en daarom wou ik deze playsuit toch nog even dragen. Het leek me ook wel leuk om er een OOTD bij te maken, dus lets start!





Playsuit: H&M -14,99 euro.
Vest: H&M

Ik wou al een tijdje een playsuit halen voor in de zomer en woensdag heb ik er eindelijk één gehaald bij de H&M. Gewoon lekker basic zwart. Ik ben er echt blij mee!

Ik wou trouwens ook nog even zeggen dat ik niet weet hoe ik het ga aanpakken met bloggen deze week want maandag begint mijn toetsweek. Deze duurt van maandag tot volgende week maandag en beter dat ik hem niet verkloot haha. Dus jammer genoeg heeft school voorrang tot de toetsweek voorbij is. Gelukkig ben ik dan wel helemaal klaar, geen huiswerk meer geen toetsen meer helemaal niks meer. Ik kijk er nu al naar uit haha.

Trouwens vandaag kwam ik er achter dat er gewoon zo weinig leuke plekken zijn hier om OOTD foto's te maken. Best wel jammer. Ik ben van plan om in Frankrijk heel veel OOTD foto's te gaan maken deze zomervakantie want dan heb ik gewoon eens leuke foto's op voorraad. Misschien moet ik maar eens op ontdekkingsreis door mijn eigen dorp hier zodat ik eens een leuke OOTD plek ga ontdekken. Het is wel nodig namelijk. 

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top