PERSONAL UPDATE


Yo! Het is ondertussen alweer een hele lange tijd geleden dat ik nog eens een personal update heb gedaan.. Vandaag is het tijd voor een nieuwe personal update! Ik vertel wat over school, over het bloggen en over mijn zoektocht naar werk. Let's start!

Mijn toetsweek is eindelijk voorbij. Nu ik dit typ is het maandagmiddag en heb ik vanochtend de laatste twee toetsen gehad. Ik moet zeggen, deze toetsweek was lastig. Tot nu toe verschillen mijn cijfers nogal en zijn er ook wel onvoldoendes (oeps) maar zoals ik het bekijk ga ik gewoon over. Ik ben echt blij dat ik van alle toetsen af ben voor dit jaar. Deze week moet ik alleen donderdag en vrijdag naar school tot half 1 of iets in die richting. Dan een activiteitenweek en tot slot nog boeken inleveren en mijn rapport ophalen. Then it's over.

Ook een leuk vooruit zicht dat ik over een aantal weken alweer in Frankrijk zit. Oh man daar kijk ik echt naar uit! Maar eerst moet ik even een bikini gaan halen want de mijnen vind ik niet echt mooi meer, haha. Zaterdag ga ik even met mijn moeder en zusje naar de stad om een bikini te halen, hopelijk vind ik een mooie. Bij de Hunkemöller hebben ze echt een paar hele mooie bikini's en die van de H&M zijn ook echt leuk! Oké, ik heb net even online gekeken en oh my god ik heb nu al zin in zaterdag haha.

Ondertussen ben ik ook op zoek naar een baan. Dit wil ik het liefste voor de vakantie hebben want dan heb ik gewoon heel veel tijd om te werken. Ik heb vrijdag bij de Emté gesolliciteerd, even hopen dat dit wat word. Ondertussen zoek ik gewoon verder tot ik iets heb gevonden, haha. Ik denk dat ik zo misschien even bij de Dekamarkt ga solliciteren, ik zag net dat ze nog mensen zoeken voor in de vakantie.

Oké, ik heb net even gegeten en online gesolliciteerd bij Dekamarkt, haha. Ik hoop echt dat ik snel ergens word aangenomen voor in de vakantie want ik wil gewoon echt geld verdienen. En als ik dan eindelijk ervaring kan opdoen kan ik later ook weer solliciteren voor een baan tijdens school.

Doordat de toetsweek eindelijk voorbij is heb ik gelukkig meer tijd voor het bloggen.. Mijn fijne blogmomenten wisselen nog wel eens, de ene keer vind ik het fijn om s' ochtends te doen maar dat kan niet altijd met school. Thank god gaat dit veranderen. Nu ik twee vrije dagen heb wil ik ook weer wat meer gaan doen voor mijn blog. Ik denk er aan om een nieuw soort 1 (kledingstuk), 5 outfits te gaan maken en om binnenkort een wandeling te maken waarbij ik wat nieuwe foto's kan gaan maken. Alleen is het weer niet echt on point laatste paar dagen.

Ik hoop ook dat ik binnenkort nog eens na Enschede ga, waarschijnlijk is dit wel het geval. Kan ik ook nog eens een shoplog maken haha. Maar natuurlijk wil ik ook graag nieuwe kleding, wie wil dat nou niet? Ik heb trouwens nog zo'n herfst gevoel, het weer is gewoon te slecht laatste paar dagen. Well done Nederland, well done.

Dan was dit het alweer! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top