QUOTES DIE IEDEREEN NODIG HEEFT

Hey! Soms kom ik van die quotes tegen op Instagram of Tumblr waarbij ik echt denk dit moet iedereen gewoon eens gelezen hebben. Het kan je gewoon ontzettend goed laten voelen of laten lachen. Vandaag heb ik wat quotes gekozen en ga jullie dezen laten zien! Let's start.


“Just because you don't look like somebody you think is pretty doesn't mean you aren't pretty. Flowers are pretty and so are Christmas lights and they look nothing alike.”

Dit is eigenlijk de quote waardoor ik deze blogpost wou schrijven want wauw. Omdat jij denkt dat iemand mooi is en je niet op diegene lijkt betekend niet dat je lelijk bent want bloemen en kerst lampjes zijn beiden mooi maar lijken totaal niet op elkaar. Amen voor deze quote, echt waar.

“Degene die jij nu nerd noemt, noem je later baas.”

Tja, het moet nou eenmaal eens gezegd worden. Ik kom deze quote overal wel eens tegen.. Mensen die nu echt heel hard hun best doen op school en het goed doen worden nerd genoemd maar he hun hebben de beste toekomst later. Als je het nou leuk vindt of niet.

“Darkness can not drive out darkness, only light can do that. Hate can not drive out hate, only love can do that.”

Duisternis kan duisternis niet weghalen, dit kan alleen licht. Haat kan haat niet weghalen, dit kan alleen liefde. Misschien iets waar sommige mensen in deze wereld eens over na moeten denken.. voordat ze weer haat gaan gooien. Ik vind dit echt één van de quotes waarover zoveel mensen eens moeten nadenken.

“You are somebody's reason to smile.”

Jij bent de reden voor iemands lach. Te waar voor woorden. Sommige mensen moeten het soms alleen even herinneren. Er is altijd wel iemand op deze aarde die denkt aan iets wat je ooit deed en lacht, misschien om iets grappigs wat je zei of omdat ze close met je zijn. Je bent de reden voor iemands lach en dat is een geweldig iets wat je sowieso al hebt bereikt in je leven.


“Strive for progress not perfection.”

Strijd voor vooruitgang en niet voor perfectie.. Het gaat erom dat je er voor gaat en vooruitgang maakt, niet dat je er perfect in bent. Perfectie is niet belangrijk omdat het in mijn ogen niet eens echt bestaat.

Dan waren dit de quotes, hopelijk vonden jullie ze leuk. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top