TRAVEL WISHLIST


De wereld is een grote plek.. Er zijn zoveel landen, zoveel plaatsen en zoveel mooie plekken op deze wereld. Vandaag laat ik jullie zien naar welke plekken ik nog graag eens wil. Waarschijnlijk is meer dan de helft gewoon heel cliché en voorspelbaar, maar who cares? Lets start!

New York

Let's start with a cliche. Natuurlijk wil ik graag naar New York, wie wil er nou niet naar toe? De stad bruist van het leven, het lijkt me geweldig om er eens rond te lopen. Om er foto's te maken en om er te kunnen shoppen. Kijken naar de cultuur daar.. ook al ben ik niet eens zo'n cultuur mens. -Bron afbeelding

 Londen

Oh man. Londen lijkt mij echt een van de mooiste plekken om te zijn. Sowieso dus dat ik hier heel graag eens heen wil.. De Big Ben op de foto zetten is zeker één van de dingen die ik ooit eens wil doen, in de Londen Eye zitten ook en tja wie zegt er nou nee tegen shoppen in Londen? -Bron afbeelding.

Thailand

Buren van mij zijn ooit eens naar Thailand geweest en waren hier zo enthousiast over.. Een mooi warm land waar je ook veel kunt zien.. Ze hadden echt hele mooie foto's van de markt waar het zo ontzettend druk was. Wat me zo leuk lijkt aan een land zoals Thailand is dat het totaal niet op Nederland lijkt in alles, daarom zou ik er super graag eens naar toe willen gaan. -Bron afbeelding

Egypte 

Toen ik in groep 4 zat deed ik een spreekbeurt over Egypte met mijn vriendin.. We waren toen zo enthousiast over Egypte dat we er zelf later ook eens heen wouden met elkaar en leuke mensen. En om de één of andere reden is dit mijn hoofd ook niet uit gegaan, want hey Egypte is gewoon een heel mooi land. Daarbij is het er ook nog eens hartstikke zonnig meestal. -Bron afbeelding

Ibiza

Tja, dit lijkt me wel makkelijk om uit te leggen.. Zon, feesten, strand. Ibiza heeft het allemaal. Het lijkt me gewoon heel leuk om eens met een groep vrienden naar Ibiza te gaan, of een plek die hiermee te vergelijken is. Dan wil ik natuurlijk ook zo'n selfie als hierboven, haha. -Bron afbeelding

Canada
Ook Canada is één van de plekken waar ik nog graag eens heen wil. Ik denk voornamelijk door de natuur en de rust. Het lijkt me gewoon heel chill om eens een weekje te zitten, beetje rondkijken en vooral veel foto's maken van de natuur daar. In de herfst of zo. Look how pretty. -Bron afbeelding

Australië 

Australië is één van de plekken waar ik altijd al wel heen wou.. Ik weet niet eens echt waarom. Het lijkt me gewoon zo mooi en de dieren. Tja, ik wil gewoon graag naar Australië om alles eens te zien. -Bron afbeelding


Een ontwikkelingsland
Dat is wat anders dan de rest. Ik wil heel graag eens naar een ontwikkelingsland om te zien hoe het er allemaal precies is, ook al is dat geen fijn aanzicht. Toch wil ik er heel graag eens heen om te kunnen helpen, om te kijken en om me te beseffen hoe gelukkig ik wel niet ben aan de veilige kant van de wereld waar ik woon. Toch is het echt één van mijn life goals om eens te helpen in een ontwikkelingsland, op welke manier dan ook. -Bron afbeelding

En dan zijn dit eigenlijk de plekken waar ik echt heel graag heen wil, er is vast nog wel meer maar dit staat echt bovenaan. Nu vraag ik me natuurlijk af, waar wil jij nog eens heen? Liefs,
 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top