VAN 10 NAAR 1 TAG


Hey! Het is voor mijn doen alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb ingevuld.. Daarom heb ik voor vandaag een nieuwe tag. Geen eigen bedachte maar gewoon één die ik op internet vond. Benieuwd? Lees snel verder!

10 dingen over mijzelf
1. Ik heet Nienke.
2. Ik ben 15 jaar oud.
3. Ik heb een zusje.
4. Mijn ouders zijn nog gewoon bij elkaar.
5. Ik heb een hond.
6. Mijn telefoon is een iPhone 5c roze maar ik wil graag een nieuwe.
7. Ik doe HAVO.
8. Mijn tweede naam is Lise.
9. Ik ben geboren op 29 december 2000.
10. Ik vind het leuk om te bloggen.

9 dingen die ik leuk vind
1. Eten
2. Slapen
3. Bloggen
4. Tv kijken
5. Series kijken
6. Afspreken met vriendinnen
7. Shoppen
8. Lezen
9. Schrijven

8 dingen die ik niet leuk vind
1. School
2. Leren
3. Afwassen
4. Hondenzakjes maken
5. Work outs (veel te vermoeiend)
6. Brugklassers
7. Lelijke kleding
8. Slecht weer

7 plekken waar ik graag ben
1. Thuis
2. Bij familie
3. Bij vrienden
4. In de stad
5. In de McDonalds
6. In Frankrijk
7. Nieuwe plekken waar ik nog niet eerder ben geweest

6 manieren om mijn hart te winnen
1. Door me eten te geven
2. Door lief te zijn
3. Door tijd aan me te besteden
4. Door iets romantisch voor me te doen
5. Door me een compliment te geven
6. Door altijd eerlijk tegen me te zijn

5 plaatsen of landen waar ik nog heen wil
1. Thailand
2. Londen
3. Een ontwikkelingsland
4. Amerika
5. Parijs

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Mijn ouders en zusje
2. Al mijn vriendinnen
3. Mijn familie
4. Internet


3 lievelingsliedjes in willekeurige volgorde
1. Nobody's Perfect -Jessie J
2. Fools -Troye Sivan
3. Permanent Vacation -5 Seconds of Summer

2 wensen
1. Altijd gelukkig blijven
2. Naar heel veel plekken reizen later

1 laatste woord
Hoop
(- Is het belangrijkste op aarde)


Dan was dit de tag! Ik vond hem ontzettend leuk om te doen. Hopelijk vonden jullie het ook leuk om te lezen.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top