WAT ALS #3


Wat als, de eerste serie die ik tot nu toe echt vol hou. Ik vind het gewoon super leuk om over dingen na te denken waarover ik normaal gesproken niet zou nadenken. Gewoon van die vragen die s' avonds laat in je opkomen. Toevallig kwam dit onderwerp donderdagavond laat in me op toen ik niet kon slapen, vandaag is het onderwerp van de wat als... Wat als ik een jongen zou zijn, gewoon ineens heel random? Let's start!

Wat als ik een jongen zou zijn, gewoon plotseling?


Oké, hier hoort wat inlevingsvermogen bij dus ik begin even met een verhaal over hoe het ongeveer zou gaan. Ik stel me even het volgende voor:

Het is een zaterdagochtend, je word wakker en je voelt je anders. Je haalt een hand door je haren en je merkt dat het veel korter aan voelt dan normaal. Je staat op en zucht diep, rustig loop je naar de badkamer. Dan sta je voor de spiegel, direct zie je dat er iets niet klopt. Je wrijft door je ogen, maar het blijft hetzelfde. Je bent een jongen.

Het eerste wat ik zou doen is gillen en dan vervolgens schrikken van de jongensstem die mijn strot uitkomt. Daarna denk ik dat ik mezelf wakker zou proberen te maken, want mezelf kennende denk ik dat ik dan zou denken dat het een droom zou zijn (ingewikkelde zin dit). En als ik er dan van overtuigd ben dat het geen droom is en dat ik een probleem heb, dan zou ik nog een keer heel mannelijk gillen. En daarna mijn ouders roepen zodat hun het op kunnen lossen haha.

Alleen als ik echt ineens een jongen zou zijn en er niks aan te doen was (even huilen) zou ik waarschijnlijk een hele nieuwe garderobe halen. Because ik ga dan niet in mijn eigen kleding lopen. Stiekem word ik gewoon één van die fuckboys, prank. Ik weet niet goed wat ik allemaal zou doen. Het is best nog wel een lastige vraag nu ik er zo over nadenk. Uhm, ik denk niet dat er veel gaat veranderen aan hoe ik ben qua persoon verder.

Ik zou ook wel weer blij zijn; nooit meer ongesteld zijn en je hoeft je niet te scheren in principe. Daarbij denkt iedereen automatisch dat je sterker bent geworden, ben ik wat langer en ga ik een sixpack trainen. Ik zorg gewoon dat ik zo'n donders knappe jongen word die je altijd op Instagram ziet, haha.

Verder weet ik het niet zo goed, het lijkt me maar apart. Ik kan hier nog wel even over nadenken maar dan kom ik er waarschijnlijk nog niet uit. Dus ja, dit was het voor vandaag! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top