1 BASIS / 3 LOOKS || LOOKBOOK #3


Hey! Zo leuk is dat, je besteed een behoorlijke tijd aan foto's maken en dan valt je camera uit. Vervolgens merk je dat meer dan de helft is mislukt dus je inplaats van vijf maar drie looks op de foto hebt. Dus, zie hier een blogpost waarin ik telkens hetzelfde vestje en korte broekje gebruik en dan op drie verschillende manieren style.
Ik waarschuw alvast, de foto's van vandaag zijn bijzonder creatief (voor mijn doen) want elke foto die ik probeerde mislukte zowat. Vandaar ook maar drie looks inplaats van vijf, sorry guys.


Hier een gewoon simpele outfit! Ik draag hier een zwarte halter tanktop. Hier ziet een beetje een gestreepte stof over heen maar op de foto is dat niet goed te zien.

Dit is echt gewoon heel simpel en je zou het ook kunnen vervangen met een zwart hemd. Toch is het wel een leuke look!









Hier combineer ik de basis outfit (het vestje en de shorts) met een gestreept t-shirt. Dit shirt heeft een wat hogere nek. Verder is het shirt erg wit en heeft het dunne zwarte strepen.

Ik zou dit zelf gewoon dragen, misschien dat ik later het vest er pas overheen zou doen. Het is gewoon basic en dat vind ik eigenlijk wel mooi.









En tot slot deze! Hier is het toch iets kleurrijker. Het is een mintkleurige croptop waar een getal opstaat. Wat ik trouwens in mijn hand heb is een soort watersproeier met ventilator van mijn zusje, ik vind dat ding echt grappig.

Ik had verschillende gekleurde shirts aangetrokken en meer dan de helft stond totaal niet, maar gelukkig heb ik toch wat gevonden.

Hierbij wil ik de blogpost alweer afsluiten.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top