1 LETTER 1 HERINNERING TAG


Hey! Voor vandaag heb ik weer wat nieuws bedacht, ik ga bij elke letter van het alfabet een herinnering bedenken. Dit kan te maken hebben met de letter of met een woord wat met die letter begint. Ik heb geen idee als deze tag al bestaat maar als je hem wil overnemen mag dat natuurlijk, vermeld dan wel dat je hem van mij hebt :) Lets start!

A: Dit doet me denken aan Amsterdam waar het concert van 5 Seconds of Summer was! Dit is echt een super mooie herinnering omdat het een geweldige avond was.
B: Ben & Jerry ijs! Ik had drie jaar geleden in de vakantie een weddenschap met mijn vader samen met een hele groep. Als iemand van ons tien rondjes kon rennen van een korte route kreeg de hele groep een halve liter bak van Ben & Jerry ijs. Uitdaging geaccepteerd en ik moet zeggen dat het geweldig smaakte.
C: Christmas! Oké misschien speel ik een beetje vals door een Engels woord te gebruiken maar anders weet ik het echt niet goed.. Kerstmis is gewoon altijd een prachtige herinnering omdat het dagen vol gezelligheid zijn.
D: Haha, dit doet me denken aan dikkertje dap van vroeger. Dat was zo'n versje: dikkertje dap zit op de trap.. Maar het doet me ook denken aan de dab omdat ik op één foto ging dabben toen ik aan het dauwtrappen was. Oh god nou doet het me ook weer denken aan dauwtrappen van dit jaar wat een hele gezellig ochtend was! Meerdere herinneringen dus, maar wel stuk voor stuk leuke herinneringen!
E: Essen in Duitsland is de stad waar ik voor het eerste naar de Primark ging! Er was toen nog geen Primark in Enschede en daarom gingen we naar Essen want ook onze buren hadden ons dit aangeraden. Verder heb ik daar eens afgesproken met vakantie vrienden wat ook weer heel erg leuk was.

F: Fissa! Een woord wat sinds dit jaar echt een woord is geworden voor mij. Fissa betekent feest voor de mensen die dit niet weten. Ik had een tijdje terug (16-7) nog een fissa met vriendinnen en dit was echt heel gezellig!
G: Ik denk dat dit me doet denken aan het vak Godsdienst bij ons op school.. Ik moest bij godsdienst eens een opdracht doen (toen ik in de brugklas zat!) waarbij we een soort affiche maakten voor een goed doel. Ik had toen met mijn vriendinnen stichting Madelief gekozen en daar hebben we toen mee gebeld. We zijn toen echt hard bezig geweest met dat project en volgens mij hadden we een 7,5 of een 8.
H: Herfstvakantie! Ik ga elk jaar op herfstvakantie met mijn ouders en zusje. We gaan bijna altijd naar Zeeland omdat mijn moeder en zusje heel erg van het strand houden. Het is dan ook standaard dat we gaan wandelen naar een dorp wat dichtbij ligt om even wat te eten.
I: iPhone! Sinds de herfst heb ik een iPhone en ik ben zo blij dat ik een iPhone heb in de plaats van een Samsung.. Ik heb al wel weer een andere ondertussen omdat hij kapot was gegaan. Ik heb nu de iPhone 5s.
J: Jessie J! Ik ben een hele tijd terug naar de Voice Of Almelo geweest en de winnares zong het lied Nobody Is Perfect van Jessie J.

K: Konijnen. Toen ik geboren werd was het eerste konijn er al bij mij thuis, dit was Bambam en volgens mij werd die twaalf of iets in die richting. Daarna kregen we Joop en ik vond dat konijn zo grappig, haha. Nu hebben we Bitch (ja zo heet ze echt) en die hebben mijn zusje en ik twee/drie jaar terug gekregen met Sinterklaas.
L: LG! Mijn allereerste telefoon was een witte LG en dat was zo'n drie à vier jaar geleden volgens mij. Uiteindelijk was die heel sloom en dat was die van mijn vader ook, dus doopte mijn vader LG om naar Langzaam en Geduldig.
M: Moorddroom een boek wat ik laatst heb gelezen en nog steeds supermooi vind. Ik had een tijdje dat ik best veel boeken of saai vond of te voorspelbaar. Moorddroom was het tegenovergestelde. Echt een prachtig boek waarbij ik met plezier terug denk aan het lees proces haha.
N: Hé das de beginletter van mijn naam! Vroeger gaf een jongen mij de bijnaam Nino Scapino en was het telkens zo van: He Nino hoe is het bij de Scapino?
O: Oliebollen! Mijn vader en een paar buurmannen maken elk jaar met oudjaarsdag oliebollen voor de hele buurt. Ik eet me die dag dan helemaal vol en dan houden we ook nog eens zat over voor een tijdje. Heerlijk.

P: Prinses aka mijn droom van vroeger, ik wou een prinses worden. Maar ja, wie wou dat nou niet?
Q: Uhm, ik heb echt geen idee wat ik hierbij als herinnering moet hebben.. Oeps.
R: Regenwormen! Toen ik nog op de atletiek zat en redelijk jong was ging ik eens met twee vriendinnen elke regenworm tellen die we maar zagen. Uiteindelijk kwamen we uit op 310 maar ik denk dat we er heel wat dubbel hebben geteld.
S: De letter s doet me denken aan mijn slechtste cijfer van de eerste klas (een 2) waar ik toen best wel teleurgesteld in was, haha.
T: Uh, ik denk dat dit me dan toch doet denken aan tekenen. Ik vind tekenen echt heel leuk en vroeger tekende ik heel erg veel! Nu heel wat minder..

U: Dit is heel droog maar ik ging vroeger helpen met koken en dan moest ik eens uien snijden en dan moest ik er zo wat van huilen. Ik heb geen betere herinnering aan iets met de letter U.
V: Dit doet me echt denken aan iets wat ik met heel veel vriendinnen doe via Snapchat.. Vloggen! We sturen elkaar de hele dag random vlogs via Snapchat. Niet echt een herinnering omdat het nog echt gebeurt en heel recent is.
W: Vorig jaar was ik door mijn vakantie vriendin helemaal in de war als het wepsen of wespen was. Dit is geen grap. Zij zei de hele tijd wepsen en dat maakte me erg verward.
X: Vorig jaar ging ik altijd op de schriften van mijn vriendinnen schrijven en om uniek te zijn (wauw, ik was zo uniek) gebruikte ik xo Nienke in plaats van x Nienke.
Y: Yahtzee! Één van de spellen die ik best wel grappig vind om te doen. Vaak doe ik dit nog wel eens op vakantie. Eigenlijk alleen als ik me echt verveel maar ik vind het wel humor.
Z: Zeeman! Ik organiseerde Pasen dit jaar samen met Esmee en mijn zusje.. Esmee en ik gingen inkopen doen bij de Zeeman voor cadeautjes voor de kleine kinderen. We hadden echt zo'n grote boodschappentas vol en ik schaamde me een beetje doordat ik met een Zeeman tas over straat liep.. Straks dacht iemand dat ik daar kleren had gehaald, haha.

Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top