5 FAVORIETE ZOMER LIPPENSTIFTEN



Hey! Ik zag laatst op SoJuul een blogpost waarin Julia haar drie favoriete zomer lippenstiften laat zien. Dit vond ik wel erg leuk en heb daarom besloten om dit ook te doen. De credits voor het bedenken hiervan gaan dus naar Julia. Maar laten we beginnen!

De eerste is Essence Matt Velvet 07! Ik heb deze een tijdje terug gekocht en toen ook wel gereviewd (klik hier).  Het is een zacht roze kleur, ook al staat in de naam het woord Matt ik merk hier persoonlijk niet veel van. Ik vind de zachte roze kleur erg mooi en subtiel wat erg mooi is voor in de zomer.

Deze kleur is heel wat feller, hij is fel mat roze. Lekker opvallend en erg leuk voor in de zomer! Jammer genoeg dekt hij niet heel erg goed.. Maar hij is in elk geval erg leuk voor in de zomer omdat die lekker fel en knallend is. Dit is trouwens Etos Color Care - Back to Business en je kunt hier de review lezen!

Dit is een iets meer nude kleur. Ik vind hem niet perse super zomers maar als je van die iets meer basic kleuren bent en niet zo van het roze is deze wel erg leuk! Hij is daarnaast ook erg makkelijk, je doet hem even op en dan droogt hij. Ik vind de kleur erg mooi en het is zeker een aanrader voor als je geen roze wil. Dit is MUA Velvet lip lacquer tranquility. Je kunt de review hier lezen!


Sorry voor de wat mindere foto! Ik dacht dat ik nog wel foto's had maar dat was niet het geval, dus ja sorry. Op de foto lijkt het een donkere lippenstift maar dat valt wel mee. Hij is heel licht dekkend waardoor er maar een klein laagje op je lippen komt en hij heeft wat glinsterend. Het is een subtiele lippenstift die erg leuk is voor in de zomer! Hij is trouwens van Essence!


And the last! Deze lippenstift is echt koraal roze met een beetje perzik ondertoon. Ik vind hem persoonlijk erg zomers en mooi. Hij is mat en blijft wat langer zitten waardoor je hem niet telkens hoeft bij te werken in de zomer. Deze lippenstift komt van MUA en als het goed is staat er sinds een paar dagen een review online.

Dan waren dit mijn favoriete zomer lippenstiften! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top