AL MIJN OOTD'S



Hello! Sinds vorig jaar mei komen er regelmatig OOTD's op mijn blog en op dit moment staan er zeventien online.. Dit leek me een ideaal moment om al mijn OOTD's nog eens te laten zien door ze in één blogpost te doen. Lets gooo!

Dit is de eerste OOTD die ooit online is gekomen.. Ik snap niet waarom ik die schoenen er bij droeg maar voor de rest vind ik het wel een leuke OOTD. Dit jaar heb ik hem nog niet aangehad omdat het rokje wat kapot is en ook het weer is niet echt on point.

Even over mijn pose, check mijn handen allebei hetzelfde haha.

Wil je deze OOTD checken? Dat kan hier











Oké, dit draag ik dus nooit meer. Dat shirt ligt volgens mij bij mijn zusje in de kast of is weg.. Dat vest is half dood net zoals die broek, haha. Maar het is ook niet echt meer mijn style. Ik dacht dat ik eigenlijk niet veel was veranderd qua style dit jaar maar blijkbaar toch wel.

Wil je de OOTD checken? Dat kan hier.









I kinda like this one. Ik draag nu geen bloemen hoofdbandjes weer maar de rest van deze OOTD zal ik vast nog wel weer eens aanhebben!

Wil je deze OOTD checken? Klik dan hier.









Even een roze filter over een afbeelding gooien, waarom ook niet he? Maar ik vind het verder wel een leuke OOTD! Op de foto is niet erg duidelijk wat voor hemdje het is maar er zit kant op. Best wel een leuke OOTD ook al heb ik hem niet gedragen dit jaar.

Wil je deze OOTD checken? Klik dan hier.








Ik haat echt elke foto van deze OOTD en heb er echt vaak over nagedacht om hem gewoon te verwijderen. Maar hij staat er nog op omdat ik de OOTD zelf wel leuk vind. Ik vind het best wel een leuke OOTD! Ik heb de rok jammer genoeg een beetje gemold in Frankrijk maar ik kan hem nog wel gewoon dragen, gelukkig.
Ik vind het shirt ook erg leuk en draag deze nog wel eens!

Wil je deze outfit checken? Klik dan hier!









Één van mijn favorieten! Een simpele zwarte broek met een zwart/wit gestreept shirt en en leren jasje. Het is behoorlijk zwart wit maar dat is eigenlijk wel mijn style.

Wil je de OOTD checken? Dat kan hier!






Hier was ik echt weer blond, haha. Maar ook dit is een redelijk simpele outfit die ik in de winter zeker wel weer aantrek! Het bestaat uit één van mijn favoriete high waisted broeken, een simpel licht shirt en een leren jasje.

Dit is zeker een outfit die ik nog eens aantrek! Het is mooi simpel en in de lente kan het ook prima zonder het jasje.

Wil je deze OOTD checken? Klik dan hier!








Mooie, subtiele pose weer! Hier is mijn haar weer rood en er zitten twee maanden tussen deze OOTD en de laatste. Ik droeg dit zo vaak in de winter omdat ik de trui echt heel warm en chill vond. Mezelf kennende draag ik dit wel weer aankomende herfst en winter.
Gewoon lekker basic.


Wil je deze OOTD checken? Klik dan hier!








En dit was mijn eerste bomber jack! Uiteindelijk was die veel te groot en heb ik nu een nieuwe. Deze ligt bij mijn zusje in de kast die wel van de grote bomber jacks houd. Deze OOTD is de derde op rij met de grijze high waisted broek, oeps. Hij heeft ook het shirt van de vijfde OOTD, haha.

Benieuwd naar deze OOTD? Klik dan hier.






Carnaval! Ik vond het toch wel een OOTD, haha. Ik was als roodkapje en ik vond het echt leuk. Carnaval was echt te leuk en ik was ook echt tevreden over mijn outfit!

Benieuwd naar meer foto's? Klik dan hier!












Dit is ondertussen nog steeds één van mijn favoriete OOTD's ook al draag ik hem nu zonder het houthakkers bloesje. Ik vind de broek gewoon erg mooi en dat shirt zit zo ontzettend fijn! Ik draag dit echt sowieso wel één keer per week, om precies te zijn had ik het vandaag nog aan haha.

Check de OOTD hier!










En dit is de OOTD met mijn nieuwe bomberjack, deze is rood en i like it a lot. Dit is dus gewoon weer met die broek! Ik draag deze bomberjack nu als jas omdat het (meestal) wat warmer is buiten. Ik draag mijn bomberjack nog dagelijks behalve als het echt te warm is.

Ik zie net dat dit ook de OOTD is waarbij ik ben gestopt met het nummeren van de OOTD's omdat ik het niet meer mooi vond, haha.

Check hier de OOTD!








Dit was letterlijk alles wat ik heb gekocht in Amsterdam toen ik er eindelijk (weer) was. Ik had me echt voorgesteld dat ik veel meer zou kopen maar dat was dus niet zo. Echter, ik ben wel met alle drie de kledingstukken ontzettend blij en draag ze vaak! De croptop draag ik op dit moment alleen nog thuis omdat ik het niet zo netjes vind naar school en het ook nog niet zo warm is. Het vest draag ik regelmatig en de broek ook! Ik ben nog steeds super blij met alle drie de kledingstukken!

Check hier de OOTD!





Als ik het goed heb is dit de laatste OOTD voordat ik mijn bril kreeg.. De dag dat ik deze OOTD maakte ging ik naar het concert van 5 Seconds Of Summer en daarom had ik dit shirt ook aan. Normaal gesproken draag ik dit shirt niet omdat ik niet echt grote fan ben van dit soort shirts op gewone plekken dragen.

Benieuwd naar de OOTD? Check hem hier!








Yes! Ik had het goed, hier draag ik mijn bril voor het eerst in een OOTD. Dit was een warme dag want zo vaak draag ik geen korte broek. Ik ben trouwens super blij met deze korte broek. Ik zocht al heel lang een high waisted short en laatst vond ik deze bij de H&M.

Die schoenen die ik hierbij draag zijn eigenlijk kapot en ik heb ze nu ook weg gegooid. Best wel jammer maarja.

Check de OOTD hier!









Dit is echt één van mijn favoriete OOTD's die ik heb gemaakt! Ik was voor het eerst tevreden over bijna alle foto's haha. Ik draag deze playsuit echt veel als het lekker warm weer is. Als ik deze vakantie in Frankrijk zit, waar het weer wel goed is, ga ik hem zeker weten vaak dragen!

Check hier de OOTD!











En de laatste alweer! Ook hierbij was het warm weer en droeg ik mijn favoriete korte broek. Deze is heel recent online gekomen want nu ik dit schrijf staat die nog niet online.. Ik draag hierbij mijn Ramones crop top die ik eigenlijk maar weinig draag..

Wil je deze OOTD checken? Klik dan hier!






CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top