ALL I NEED CONCEALER PALETTE | ESSENCE | REVIEW


Hey!
Ik was al best wel een tijdje benieuwd naar blauw/groene concealer en omdat ik nieuwe concealer nodig was leek het me wel heel leuk om het eens te halen. Ik ben afgelopen woensdag in de stad geweest met mijn vriendin Kayleigh en heb er toen één meegenomen bij de Kruidvat. Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen, lets do this!

Het design is zoals meestal gewoon heel simpel. Het is een net doosje waarin vijf kleuren er in zitten.. Ik ben nog niet echt een expert. Ik vind trouwens het lettertype echt leuk! Over het design heb ik verder niet veel op te merken. Het is gewoon mooi clean.

Dit is hem dan. Je hebt een blauw/groene kleur die tegen rode plekjes is, roze waarvan ik nog niet echt weet waarvoor die precies is, een donkerdere kleur, een lichtere kleur en een beetje een gelige kleur voor wallen.

Ik vind het nog best wel apart. Vooral als ik de blauw/groene opsmeer heb ik zoiets van wat the fuck ben ik op mijn gezicht aan het smeren. Het helpt wel redelijk goed maar het is niet zo dat alles perfect weg is na het aanbrengen van de concealer. Ik zelf breng dan eerst de blauw/groene kleur aan en blend deze in, daarna ga ik er nog wat over heen met de lichtste kleur zodat het blauwe weg gaat. De gele kleur werkt wel heel erg fijn! Ik heb roze nog niet gebruikt omdat ik nog niet weet waar je die voor moet gaan gebruiken, oeps haha.

Het product is erg fijn en smeert gemakkelijk uit! Het werkt redelijk goed en je bent niet erg veel nodig per keer. Wel is mijn hele kwast alweer blauw aan het worden.


Dan was dit de review! Hopelijk hebben jullie er wat aan.. Liefs,



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top