BIKINI/BADPAK COMBINEREN || LOOKBOOK #4



Hey! Vandaag heb ik een nieuw lookbook voor jullie waarin ik 2 keer mijn badpak en 1 keer mijn bikini combineer met kleding. Dit zijn voorbeelden voor hoe je simpel je bikini en badpak kunt dragen met wat kleding erbij zodat je niet zo over straat hoeft. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik had geprobeerd er een jurkje over aan te trekken maar dat stond nergens naar. Maar met dit korte broekje gaat het prima! Het is mooi makkelijk en het zit ook prima.

High waisted short: H&M
Rokje: H&M
Badpak: H&M

Op de foto hiernaast combineer ik hem met een rokje! Ook dit gaat prima en is verder erg simpel.. Toch vind ik het wel mooi.




En de laatste alweer! Hier draag ik een wat fellere bikini, een doorschijnend wit shirtje en een kort broekje. Ik vind het heel leuk! Doordat het shirtje doorschijnt kun je de bikini zien wat ik wel erg leuk voor in de zomer. Het shirt heeft een soort motiefje maar dat is niet heel opvallend.

Broekje: New Yorker 
Shirt: Primark
Bikini: H&M

Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk.. Liefs,







CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top