BLOG TAG



Hello! Ik wam vaak een tag tegen die te maken had met bloggen alleen liep ik daarbij telkens tegen hetzelfde probleem aan: ik vond de vragen niet echt leuk. Daarom besloot ik om er gewoon zelf één te maken! Benieuwd? Lees dan snel verder..

Hoe kwam je op de naam van je blog?
Ik wou de naam persoonlijk houden en niet naar één onderwerp doen. Daarom viel elke naam met lifestyle, beauty en fashion er in genoemd al af. Ik weet niet meer precies hoe ik nou precies op Nienke Blogt kwam maar ik wou gewoon graag iets met mijn naam. Op een briefje had ik allemaal namen bedacht en toen koos ik deze uiteindelijk. 

Wat vind je de beste blogpost die je tot nu toe geschreven hebt?
 Uhm, deze vind ik best wel lastig.Ik ga dan voor de blogpost: Mijn veranderingen in 2015 die ik 28 december 2015 online zette. Ik heb hem net even terug gelezen en ik ben er eigenlijk wel heel tevreden over. Ook het idee vind ik erg mooi en ik denk dat ik dit nog wel een keer ga doen..

Wat vind je de slechtste blogpost die je tot nu toe geschreven hebt?
Ik wil het niet perse slecht noemen maar ik de meest gelezen blogpost is een blogpost waar ik me aan kan ergeren. Dit is de blogpost: Relatie via Whatsapp!? || Waar gaat het heen met deze wereld #1. Oh man ik zeik alleen maar in die blogpost voor mijn gevoel maar toch wordt die na iets van een jaar nog steeds vaak gelezen. Why?

Gebruik je je eigen foto's of die van een ander?
Ik gebruik bijna altijd mijn eigen foto's. Wanneer dit niet zo is probeer ik het altijd te vermelden door er een bron bij te doen. Persoonlijk vind ik eigen foto's gebruiken ook beter omdat je er dan echt werk in steekt en het in mijn ogen professioneler is dan foto's van Google halen.

Waarover blog je het liefst?
Dat verschilt heel erg! Ik vind het leuk om lifestyle blogposten te maken terwijl ik ze eigenlijk amper maak omdat ik nooit echt onderwerpen weet. Iets wat ik ook erg leuk vind is de (nieuwe) serie Filosoferen en de serie Wat Als die ik doe. Dat laat me goed nadenken en ik vind erg fijn om mijn mening te geven over dit soort onderwerpen.

Wat zou je graag willen veranderen aan je blog?
Niet veel. Er zijn wel wat kleine dingetjes die ik zou willen veranderen aan mijn blog maar meer ook eigenlijk niet.

Welke gadget zou je wel willen voor bij het bloggen?
Wie zegt er nou nee tegen een Macbook? Ik zou er best wel één willen, haha. Maar ik weet niet als een Macbook wel iets voor mij is omdat mijn eigen laptop het ook prima doet. Dus ik denk dat ik wel een (nog) beter fototoestel zou willen en dan met een afstandbediening erbij.

Wie helpt je het meeste met bloggen?
Waarschijnlijk mijn zusje Floor omdat ze altijd alle OOTD foto's maakt. Verder vraag ik ook wel vaak mijn vriendinnen als ze nog ideeën hebben en dat helpt ook wel eens.  

Wat is je beste tip voor bloggers?
Blog omdat je het leuk vind en hou het eerlijk!

Wat vind je het stomste aan bloggen?
Het kost nogal veel tijd, haha. Ik heb de tijd er wel voor over en ik maak er ook wel tijd voor alleen soms is het wel eens lastig in te plannen. Het is niet zo dat je binnen vijf minuten een blogpost af hebt namelijk. Maar ja, dat is gewoon wat je er voor over moet hebben.

Wat vind je het leukste aan bloggen? 
Het feit dat je werkelijk overal over kunt bloggen.. Er is altijd wel iemand die het leest namelijk!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top