FAVORIETE NETFLIX SERIES || GASTBLOG ESMEE


Hallo. Vandaag schrijft niet Nienke maar ik (Esmee) een blogpost. Ik zal me even voorstellen ik ben Esmee en ben een vriendin van Nienke. Ik vond t wel is leuk om deze blog op te hypen, dus dat ga ik vandaag doen. Ben jij benieuwd naar dit spannende artikel? Lees dan snel verder!!!


FAVORIETE NETFLIX SERIES

Hooooiiii ik wou het over mijn favoriete Netflix series hebben.
Ik heb er best wel veel hahahah Maaaarrr hier gaan we.

1. Pretty Little Liars.
2. Once upon a time
3.Reign
4. Modern Family
5. New girl

Pretty Little Liars, dit gaat over een groep meiden die gestalkt wordt door een geheimzinnig persoon die zichzelf A noemt. Samen proberen ze te onderzoeken wie A is.
Pluspunt: Het is erg spannend, waardoor je wilt blijven doorkijken.
Minpunt: Na een aantal seizoenen zijn ze we nog steeds niet achter wie A is, en dat is best frustrerend  hahahahah.

Once upon a time, dit verhaal gaat over een groep sprookjesfiguren die vanuit de sprookjeswereld belanden in de echte wereld. Maarrrrr ze herinneren zich hun leven in de sprookjeswereld niet, en leven dus als gewone burger. Totdat ze door een geheimzinnig voorval hun tijd in de sprookjeswereld herinneren. En dannnn wordt het spannendddd
Pluspunt: Ik vind het zo leuk dat je allerlei verschillende types hebt in deze serie.
Minpunt: Het is soms moeilijk te begrijpen dus je moet wel goed opletten ;)

Reign, is een serie die gaat over de middeleeuwen. Francis koning van Frankrijk em Mary koningin van Schotland zijn als jonge kinderen al uitgehuwd aan elkaar. En samen komen ze voor lastige keuzes en gebeurtenissen te staan. Ook is t soms een beetje bloederig dus je bent alvast gewaarschuwd hahahaha :).
Pluspunt: Het is een hele goede leuke verhaallijn. En het is een echte aanrader om deze serie te kijken!!!
Minpunt: Als je niet tegen bloederige gevechten houdt is deze serie niet geschikt voor jou :p hahaha.

Modern family, dit gaat over een familie met verschillende soorten gezinnen. Een daarvan is een homostel die een kindje hebben geadopteerd, en een gezin van een man van 60 die een vrouw van 30 heeft. Deze vrouw heeft uit een ander huwelijk ook nog een kind. En dan als laatst een man en vrouw van middelbare leeftijd die een vervelende puberdochter, een stuudje als dochter en een onhandige jongen. Samen vormt dit een grote gekke gezellige family. Deze serie neemt je mee op pad in hun dagelijkse leven.
Pluspunt: Het is heel erg grappig, ik moest er heel erg om lachen hahaha.
Minpunt: Het volgende seizoen staat nog niet op Netflix :(.

New girl, dit gaat over een meisje van ongeveer 26 die bij 3 mannen in huis komt te wonen. Dit levert wilde verhalen en gekke gebeurtenissen op.... ;)
Pluspunt: Dit is een supergrappige serie ik lig vaak helemaal plat.
Minpunt: Er zit eigenlijk niet een duidelijke verhaallijn in waardoor je niet de drang hebt van:"Ik moet hierna nog eentje kijken" Maaarrrrr hij is wel super leukkkk!!!

Einde, hopelijk vonden jullie m'n verhaal leuk. Doeeeeeiiiiii!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top