LEUKE MENSEN OM TE VOLGEN OP SNAPCHAT!


Hey! Ik heb sinds dit jaar steeds meer mensen verzameld op Snapchat. Vandaag laat ik jullie wat mensen zien die ik persoonlijk heel leuk vind om te volgen. Dezen zijn wat beroemder/bekender.. Benieuwd? Lees snel verder..

Joost (Eenhoorn Joost) - snapchat: eenhoornjoost
Dit is een YouTuber met ontzettend veel humor en die veel snapchat. Hij heeft vaak een best wel lang verhaal met een beetje nutteloze dingen wat toch wel weer grappig is. Ik vind altijd leuk om te zien hoe druk hij is (zelfs in de ochtend af en toe) en hij heeft altijd wel leuke muziek bij zijn snaps.

Romane - snapchat: rrromane
Romane is ook een YouTuber en heeft echt inspiratievolle videos. Ook haar snapchat is zo, het is in mijn ogen gewoon snapfeed wat ze heeft. Soms vlogt ze een beetje via snapchat. Ze heeft er echt hele mooie foto's tussen zitten.

Robin (Armowasright) - snapchat: armoowasrightss
Ik twijfel nog steeds als ik hem ga verwijderen of niet.. Maar zoek je drama in je snapchat? Twijfel niet langer en voeg hem toe! Hij heeft bijna dagelijks wel iets.. Waarschuwing: waarschijnlijk moet je zijn hele squad toevoegen om het hele drama te begrijpen en ben je uren bezig met zijn snapverhaal te bekijken. Hij is niet echt iemand van wie ik het verhaal bekijk tenzij ik me echt dood verveel.

MTV - snapchat: mtv
Bij rode loper evenementen is het altijd erg leuk om MTV op snapchat te hebben! Ze zoeken dan vaak de beroemde mensen op een maken er een praatje mee. Heel af en toe komt er ook eens wat van Teen Wolf voorbij, voor de fans onder ons. Kijk uit, het bestaat vaak wel uit hele lange verhalen.

Nathan (Acid) - snapchat: theycallmenatha
Ook Nathan is een YouTuber, hij komt uit België en heeft vaak wel wat leuks op zijn verhaal staan. Hij is net zoals Eenhoorn Joost best wel random maar dat maakt het juist grappiger.

Kylie Jenner - snapchat: kylizzlemynizzl
Kylie Jenner, wie kent haar nou niet? Op haar snapchat zie je geregeld een voorproefje voorbij komen van haar bekende Lip Kits en de fabriek waarin ze worden gemaakt. Dit is best wel leuk om te zien.

Little Mix - snapchat: littlemix_offic
Little Mix is niet altijd even actief op Snapchat maar leuk zijn ze wel! Dit komt vooral omdat ze altijd lekker vrolijk zijn en vol energie zitten.

Justin Bieber - snapchat: rickthesizzler
Ik zelf heb Justin Bieber niet op snapchat maar ik kan me wel voorstellen dat je hem op Snapchat wil hebben. Trouwens, hoe is die op die naam gekomen? Maar dat vraag ik me ook af bij Kylie Jenner, oeps.

One Direction - snapchat: onedirection
Ook dezen heb ik niet op snapchat, ik weet ook niet als ze wel actief zijn dus. Maar hey hun naam is tenminste wel een naam die ik begrijp haha.

Wil je van meer mensen de snapchat naam weten? Dan raad ik je aan om het even op te zoeken met Google want je vind het zo! Liefs,


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top