MUA MATTE LIPSTICK PEACHY KEEN || REVIEW



Hello! Een weekje geleden was ik met mijn moeder in de stad en zagen we bij de Kruidvat een leuke actie. Bij elk lipproduct van MUA gold 1 + 1 = gratis. Mijn moeder koos een lippenstift en ik ook.. Vandaag ga ik de mijne voor jullie reviewen!

Vorig jaar rond deze tijd heb ik volgens mij ook deze lippenstift gehaald in de kleur Wild Berry. Ditmaal koos ik voor een wat zomerse kleur, een combinatie van knalroze en koraalroze.
De huls van de lippenstift is wat simpel maar is wel netjes, ik vind het roze onderin een erg leuke toevoeging! Dit kun je loshalen en dan heb je een beetje lipgloss erbij, als ik het goed heb.

De geur van de lippenstift is een geval apart, het ruikt ontzettend naar kersen. Het is niet echt mijn geur omdat het redelijk cosmetisch en nep overkomt maar je moet er maar van houden. De geur blijft een tijdje hangen maar als het nou eenmaal weg is blijft het ook gewoon weg. Gelukkig maar.






Dit is de swatch van de kleur op mijn arm! Ik ben niet heel goed in swatches maken maar hij dekte binnen twee keer prima.
Ik vind de kleur ontzettend mooi en zomers. Zoals ik net al zei is het wat koraal roze slash fel roze, maar het heeft een beetje een perzik onderkleur. Waarschijnlijk heet die daarom ook Peachy Keen ;)



De lippenstift dekt erg goed. Hij is smeuïg en smeert goed uit. Hij droogt redelijk snel op en wordt dan ook mooi mat. Het enige probleem wat ik ermee heb is dat die heel erg de nadruk kan leggen op de velletjes die ik wel eens op mijn lippen heb. Maar om dit even goed te praten, bijna elke matte lippenstift doet dit.
De lippenstift blijft lang zitten en ook tijdens het eten gaat hij er niet direct af. Erg fijn!


Ik vind de lippenstift erg fijn en het is zeker een kleur die ik vaak ga dragen deze zomer! Je kunt hem halen bij de kruidvat voor 3 euro. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top