outfit of the day • seventeen

Hey! Eindelijk was het weer lekker weer in Nederland en kon ik weer een korte broek aan.. Ik zeg er alvast bij dat dit afgelopen zondag was (10-7) voordat het ineens regent op de dag dat dit online komt. Het zwembad staat ook op bij ons nu en yes lekker zwemmen, haha. Maar ik heb voor vandaag weer een nieuwe OOTD!


Short: H&M
Crop Top: Primark
Schoenen: Nike 

Ik heb dit shirt echt zolang niet meer gedragen.. Ik heb hem vorig jaar rond deze tijd gehaald bij de Primark maar er liepen zoveel mensen in dat ik telkens zoiets had van nee ik ga hem niet dragen. Maar ik wou vandaag wat aandoen waar ik direct een OOTD van kon gaan maken en toen kwam mijn zusje dit shirt tegen in mijn kast. 
Dit korte broekje is sowieso mijn favoriet omdat het gewoon echt goed zit. Het is niet net te kort en als pluspunt is hij ook nog eens high waisted. Beter!

Liefs,

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top