outfit of the day • eighteen


Hello! Hier ben ik weer met een OOTD. Deze is een hele hele hele lange tijd terug gemaakt toen ik op Pokémon Go jacht ging.. Het was die dag niet al te warm maar ik vond het wel een leuke outfit om een OOTD van te maken dus ja. Lets start!








Blouse: Primark
Broek: Bershka
Schoenen: Converse

Ik draag deze blouse eigenlijk niet heel vaak terwijl ik hem wel erg leuk vind! Geen idee waarom eigenlijk, haha. Deze broek is nog steeds één van mijn favoriete broeken. Trouwens ik heb best wel een eindje gewandeld voor deze locatie.. Alsnog heb ik geen perfecte locatie gevonden hier en daar baal ik echt wel van!

Dan was dit de OOTD alweer! Ik heb nog twee of drie andere OOTD's die ik nog wil gaan plaatsen maar ik wil niet alleen maar hetzelfde achter elkaar, ugh life is hard. Liefs,

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top