PERSONAL UPDATE


Hey! Ik zeg alvast even dat ik dit schrijf op 16 juli en het waarschijnlijk de 30ste is als dit online komt, ik ben namelijk nogal aan het vooruit werken. Maar het leek me wel leuk om weer eens een persoonlijke update te doen.. Dus lets do this!

Ik heb vakantie. Oh my God. Ik heb gewoon eindelijk vakantie! Ook al heb ik absoluut geen vakantie gevoel.. Toch ga ik over een tijdje alweer weg naar Frankrijk en oh man daar heb ik zin in! Eindelijk lekker weer en heerlijk bruin worden terwijl ik zwem.

Maar eerst nog even in Nederland blijven en dat is ook zeker niet saai! Ik ben gisteren bij de Wiezo geweest in Wierden en dat was erg gezellig! Een avond een beetje dansen en meezingen met allemaal muziek is altijd leuk, haha. Vooral samen met vriendinnen wat het nog tienduizend keer gezelliger maakt. Vanavond komen er wat vriendinnen bij mij thuis en gaan we ook nog wat feesten met zijn allen. Als het goed is is er gisteren (25 juli) een artikel online gekomen waarin ik vertelde welke lijsten ik heb op Spotify, waaronder ook de afspeellijst voor vandaag.

Afgelopen vrijdag (15 juli) ben ik ook naar Enschede geweest met mijn moeder en mijn zusje! Dit was erg leuk en ik heb weer wat nieuwe kleren erbij ;)

Om even van het ene onderwerp naar het andere te springen.. Laatste tijd deed mijn telefoon het heel erg slecht, het hele scherm had kuren waardoor ik er nog maar weinig mee kon. Afgelopen donderdag (14 juli) heb ik een nieuwe telefoon gekregen van mijn ouders, thanks a lot! Ik heb nu een iPhone 5s. Ik ben er super blij mee! Ik heb nu ook twee keer zoveel GB, ik had 8 en nu 16. Yes.

En nu ik verder ga met schrijven is het alweer zondag.. Ik denk dat deze blogpost echt verwarrend gaat worden doordat ik van de ene dag naar de andere ga, dus hopelijk snappen jullie het nog. Het feest was erg gezellig! We hebben mooi gevierd dat we (eindelijk) vakantie hebben.

Het gaat ondertussen ook weer lekker met mijn Pokémon Go verslaving, op het moment dat ik dit typ heb ik de aangestreepte Pokémon & wat evoluties van die Pokémon. Alleen mijn enige probleem is dat mijn Pokéballs weer bijna op zijn en ik eigenlijk geen zin heb om weer een middag bij de Pokéstop te zitten.. Het leven is zwaar.

Ik ben ondertussen ook hard aan het bloggen.. Ik heb nog nooit zoveel vooruit gepland. Ik wil in de tijd dat ik in Frankrijk zit namelijk niet dat er niks online komt of dat ik elke dag daar bezig moet. Daarom plan ik alles in.. Wel ga ik Frankrijk mooi veel OOTD foto's maken ;)

Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk om weer eens zo'n personal update te lezen.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top