POKÉMON GO


Het was even bezig zijn maar uiteindelijk had ik het samen met mijn zusje geregeld, we hadden eindelijk Pokémon Go! Jammer genoeg was dat rond half 12 en had ik de volgende dag voetbaltoernooi dus had ik maar even snel twee keer een Pokémon gevangen. Maar ondertussen heb ik er al wat meer..

Nu ik dit schrijf is het dinsdag 12 juli maar ik denk dat dit pas rond de 19e online komt omdat ik ben begonnen met het vooruit werken qua bloggen omdat de vakantie steeds dichterbij komt. Dus waarschijnlijk heb ik nu al wel wat meer meegemaakt, hoop ik. Maar hé, laten we snel beginnen!


Ik moet je wel zeggen wat een gedoe is het om Pokémon Go op een iPhone te krijgen.. Ik was telkens bezig met een Australische Apple ID te maken maar dan moest je hem nog verifiëren door in te loggen alleen dat lukte me telkens niet. Mijn zusje dacht dat het via de telefoon zelf moest en dat lukte wel! Dus hey, ik ben Nienke en vanaf nu woon ik in Australië.

Maar toen had ik eindelijk Pokémon Go! Ik ben direct een avatar gaan maken en ben begonnen met mijn jacht. Als eerste kon je kiezen uit drie verschillende Pokémon, ik koos voor Charmander. Hij zat tegen mijn kast aan .. Ik vind het echt heel leuk dat je ze in de echte wereld vangt als het ware, door de foto functie. Ik maak echt van allemaal telkens een foto en nu begint mijn camera rol al behoorlijk vol te raken.

Dit is mijn favoriete Pokémon, Rattata. Je komt hem werkelijk overal tegen en omdat ik eerst dacht van ach ik krijg vast wel om de zoveel tijd nieuwe Poké balls maar dat is blijkbaar niet het geval. Ik fiets nou telkens naar de Pokéstop hier in de buurt om twee/drie nieuwe Poké balls te krijgen. Best wel dom maar ik dacht echt dat ze niet zo snel op zouden raken dus ik heb best wel vaak dezelfde Pokémon waaronder dus mijn grote vriend Rattata. Ik vind hem eigenlijk best wel cute, haha.


Vanochtend waren al mijn Poké balls op, dus op mijn vrije dag ging ik rond kwart over negen wandelend naar de Pokéstop hier in de buurt. Wat doe ik met mijn leven? Ik heb in elk geval geleerd hiervan en probeer nu alleen nog Pokémon te vinden die ik nog niet heb..

Pikachu was toch wel de Pokémon die ik het liefste wou en TADA I GOT HIM! Ik was serieus zo blij dat ik één of andere vreemde pretbek trok op deze foto en daarom mijn hoofd maar even doorkraste. Maar ik vond hem redelijk snel, gisteren al (dus: 11 juli) en dat was de tweede dag dat ik het speelde. Ik moest wel even lopen, oké hij was in het einde van mijn straat, en zeker weten dat ik niet verkeerd liep. Maar toen kreeg ik hem!
Pokémon Go is echt mijn lifestyle geworden! Ik zit iets te vaak bij het bankje van de Pokéstop.. Oké ondertussen is het 13 juli en ga ik mijn Pokémon Go avonturen weer iets uitbreiden.

Gisteravond ging ik met Esmee naar de pokéstop want ja, waarom ook niet he. Maar ineens kwamen we allemaal mensen tegen, een man die we nog nooit eerder hadden gezien begon ons te vragen wat Pokémon Go nou precies was. Een groep kinderen uit de buurt kwam er bij zitten en twee anderen uit mijn buurt waren ook Pokémon aan het vangen. We hebben daar volgens mij wel een half uur gezeten en toen was er een Pokémon.. Ik wou hem zo graag vangen en heb letterlijk al mijn Pokéballs aan besteed maar telkens ontsnapte hij en toen was ik er klaar mee. Maar ik heb wel een foto van de Pokémon die ik niet heb, even huilen.


Vanochtend was ik weer bij het bankje want ja, Pokémon Go begint mijn verslaving te worden. Ik heb nog nooit zoveel gelopen als de laatste paar dagen. Maar hé, ik heb wel weer twee nieuwen erbij! Ik heb volgens mij samen met mijn zusje Floor weer een kwartier daar gezeten en we hebben ook maar wat OOTD foto's gemaakt.. Hieronder een foto van mijn nieuwe aanwinst ;)


 Ik vind Pokémon Go is echt leuk! Het enige is dat hij echt goed moet opstarten want hij ligt er nog wel eens uit wat echt jammer is. Mijn enige probleem is dat er geen Gym hier in de buurt is zover ik weet en dus ik kan nog niet vechten.. Fuck. Maar dit was het alweer! Liefs,

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Love die game!! Alleen zo spijtig dat het zoveel mobiele data verbruikt... Anders wist ik wel wat ik met mijn vakantie ging doen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top