RELATIE IRRITATIES


Waar ik me dus echt aan erger is mensen die een relatie hebben en het iets te duidelijk moeten maken, like het is fijn voor je maar eigenlijk interesseert het niemand dat je een vriendje hebt. Het kan allemaal heel cute zijn hoor maar er zijn ook dingen en die moet je gewoon vermijden. Al mijn irritaties ga ik vandaag aan jullie vertellen! Lets start..

1. Iets wat ik laatst nog tegen kwam op Instagram, een ontzettend lange tekst onder een foto van jullie samen zetten. Weet je wat het punt is van deze teksten, doe het in privé want het is niet interessant. Kijk het is heel cute als je het deelt met je boy/girlfriend maar niet iedereen hoeft het allemaal te weten. Vooral niet wanneer jullie AL een maand hebben en in de tekst staat: Ik weet dat we veel down momentjes hebben maar we komen er samen wel uit. DOE DIT NIET. En al helemaal niet als je pas een maand hebt, oké?

2. Overal hetzelfde overdenken want oh my god jullie zijn een stel en zijn het altijd eens. Nee, gewoon niet. Als ik ooit een vriendje krijg (lees: als ik door een wonder niet eindig als een kattenvrouwtje) vind ik het prima als we eens een andere mening hebben over iets. Ik ga mijn mening dan ook niet aanpassen, je kunt er wat mij betreft met zijn tweeën over discussiëren maar kom op zeg. Je hoeft je mening niet aan te passen en jullie hoeven niet overal hetzelfde over te denken.

3. Statussen. Een datum in je status vind ik wel leuk en een letter of naam ook. Maar weer zo'n heel verhaal hoeft van mij allemaal niet. Ook in je insta bio precies hetzelfde en maak alsjeblieft geen link waar staat: "(naam)ismn.alles.xx"

4. De app gesprekken. Als ik ooit in mijn leven een vriendje krijg wil ik niet alleen app gesprekken waarin je alleen maar hartjes zit te sturen en allemaal van die smileys. Kijk het is soms een leuke toevoeging maar kom op zeg. Net zoals dat overdrijven, i love you so much baby you are my all. Sorry maar keep it real.

5. De gesprekken. Als ik ooit een vriendje krijg wil ik er ook erg graag gewoon normale serieuze gesprekken mee kunnen hebben over verschillende dingen. Niet alleen maar van die random kut gesprekken waarin je alleen maar zegt: ik hou van je.

6. Ik begin echt een zeikwijf te worden maar ja. Ik hou van je vind ik eigenlijk best wel een speciale zin om het zo te noemen. Daarom ben ik van mening dat je dat niet zo maar even zegt en vooral niet als je het niet meent. Kijk je kunt wel lieve dingen zeggen, misschien ook wel i love you maar ik hou van je vind ik gewoon iets wat het bijna direct serieus maakt.

En dan zijn dit mijn irritaties! Ik moest dit gewoon even kwijt, haha. Irriteer jij je ook aan deze dingen of ben ik nou echt een zeikwijf aan het worden? Laat het me weten! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top