THE BEAUTY AND THE BRAINS || TAG

Hey! Soms dan doe ik eens een zoektocht naar een leuke tag, vaak kom ik dan op sites terecht waar allemaal blogtags opstaan en die je weer doorverwijzen naar de echte tag. Vandaag was het weer zover, ditmaal zag ik de tag beauty and the brains staan en was ik al verkocht. Ik heb de tag overgenomen van Dashing Days! Laten we beginnen..

Favourite book: De Harry Potter serie is altijd één van mijn favorieten geweest maar ik heb ook veel andere boeken gelezen die ik echt ontzettend mooi vond. Waaronder Moorddroom van Carey Baldwin die ik recent uit heb gelezen en wat ik een prachtig boek vond. Ik vond de series van The Maze Runner en The Hungergames ook altijd heel mooi. Ook de serie van de Cock vond ik heel mooi, dit was een politieman en ik kon de raadsels nooit echt oplossen.

Favourite quote: Deze heb ik laatst gevonden toen ik een nieuwe achtergrond zocht en wauw.. Dont set yourself on fire to keep others warm.

English or math: Ik haat wiskunde dus dit is een makkelijke vraag. Engels sowieso. Ik vind Engels daarbij ook een hele mooie taal.

Science or art: Kunst! Ik kies volgend jaar ook het vak kunst en laat scheikunde vallen. Ik ben niet heel erg creatief maar ik vind het wel erg leuk om bezig te zijn en om te tekenen. Daarbij is scheikunde echt niet mijn ding.


Name five music artist or albums that changed your life: Uhm, mijn leven veranderen is nogal wat. Ik denk dat 5 Seconds Of Summer dit wel een beetje heeft gedaan omdat ik fan van ze ben en ook naar hun concert ben geweest dit jaar. Maar meer weet ik niet echt. Kijk ik luister wel naar heel veel muziek maar als dat nou ook echt mijn leven veranderd?

Favourite and least favourite subjects at school: Ik heb echt een hekel aan de vakken wiskunde en scheikunde, ik suck namelijk in beiden. Ik vind tekenen wel echt leuk, als ik dat een vak mag noemen haha. Maar als 'gewoon' vak is denk ik geschiedenis mijn favoriet omdat het me heel erg kan interesseren.

Favourite celebrity with a brain: Alle beroemdheden hebben hersenen tenzij het robots zijn. Maar qua slimme beroemdheden, om het zo maar even te noemen, is dat Emma Watson. Ik vind geweldig hoe hard ze telkens haar best heeft gedaan voor school en voor het acteren.

If you could study anything, anywhere, what would it be: Ik wil op dit moment heel graag psychologie gaan studeren als ik klaar ben met school en dan het liefste in Amsterdam! Alleen moet ik dan eerst een HBO diploma halen om naar een universiteit te mogen.. Achja, ik kom er wel.

What is your nerdy little secret: Het is niet echt een geheim maar misschien kunnen mensen het nerdy vinden. Ik hou van lezen. Ik lees graag en vaak denk ik hoe dikker het boek hoe beter. Van de mensen die ik ken houden er maar weinig van lezen terwijl ik het dus echt geweldig vind.

 Favourite beauty Guru(s), who you admire for more than their love of beauty/fashion: Geen één denk ik. Ik volg niet echt van die beauty Guru's dus tja. Ik vind het soms wel eens leuk om naar Nikkie te kijken omdat ze echt humor heeft maar meer ook niet.


If your blog didn't focus on beauty/fashion, what would it be: Mijn blog is niet echt honderd procent beauty en fashion, dus ik denk dat ik dan zou doorgaan zoals nu alleen dan zonder beauty en fashion. Waarschijnlijk veel meer lifestyle en veel meer mijn mening over dingen.

Name some things that you’re obsessed with that other people would find strange or geeky: Tja, misschien boeken. Of een paar series, ik weet het niet zo goed.

 Name five people (excluding friends and family) who inspire you: Emma Watson denk ik sowieso wel, Ed Sheeran ook redelijk, Jennifer Lawrence en meer weet ik eigenlijk niet op dit moment. Dit zijn allemaal mensen die ondanks alles gewoon hun zelf zijn gebleven in mijn ogen en dat is zeker iets wat heel belangrijk is voor mij. Jezelf blijven.

En dan was dit de tag alweer! Ik vond hem erg leuk om in te vullen en hopelijk vonden jullie hem ook leuk. Liefs, 


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top