UNDERRATED ARTISTS

Hey! Soms dan luister ik eens naar muziek en dan vraag ik me oprecht af waarom de zanger(es) niet veel bekender is. Ondertussen heb ik dit met wat meer mensen en dat vind ik best zonde. Bij allemaal heb ik zoiets van je hoort beroemder te zijn dan Justin Bieber en One Direction. Vandaag vertel ik jullie over de zanger(es)s(en) waarover ik dit denk. Benieuwd? Lees snel verder!


Jessie J
Als er iemand is die emotionele liedjes kan schrijven en ze ook nog eens mooi kan zingen dan is het Jessie J wel. Één van de liedjes die ik elke dag nog luister van haar is Nobody Is Perfect want in mijn ogen is dit lied echt geweldig. Nou en, het is vijf jaar oud het is nog steeds prachtig. Er zit een emotionele waarde aan en dat maakt het zo mooi.
Ook liedjes van Jessie J die ik mooi vind zijn Who Is Laughing Now?, Flashlight, Bang Bang, Price Tag en Domino. Ook vind ik haar live erg goed, wat ik niet over iedereen kan zeggen.. Ik vind echt dat Jessie J meer populariteit verdiend, natuurlijk weten de meesten wel wie ze is maar in mijn ogen verdient ze meer.

Little Mix
Een meidengroep waarin alle vier de zangeressen zulke mooie stemmen hebben en live misschien nog wel beter zijn dan op YouTube en Spotify. Little Mix is zo ontzettend goed! Hun liedjes zijn mooi en hebben verschillende genres. Ze kunnen hoog zingen maar ook laag, ze kunnen snelle songs maar ook slome songs. Ik vind hun stemmen zo sterk en heb hier gewoon echt respect voor.
Little Mix is niet alleen leuk omdat ze goed kunnen zingen, hun dans altijd on point is maar ze zijn ook nog eens ontzettend leuk tegen elkaar. Ze zijn positief en lachen zoveel (samen). Trouwens ik heb bewust een live optreden van Little Mix hierboven gezet zodat jullie allemaal kunnen horen hoe verdomd goed Little Mix live is.

Stromae
Stromae had een tijdje waarin hij echt bekend was bij heel veel mensen door zijn lied Papaoutai, dit was volgens mij een ontzettende hit. Nu is hij nog steeds wel bekend maar als het aan mij ligt hoort hij veel bekender te zijn. Franse muziek moet je liggen en als je er wel een beetje van houdt is Stromae zeker geweldig. Hij heeft een mooie stem en legt zoveel gevoel in zijn songs.
Daarnaast zijn de concerten van Stromae ook echt heel mooi! Klik hier voor een voorbeeld. Ik wil erg graag ooit naar een concert van Stromae.

Halsey
Een zangeres die weer eens iets anders is dan al dat standaard gedoe.. Ik vind heel veel zangeressen allemaal op elkaar lijken. Op twee na, Melanie Martinez en Halsey. Waarschijnlijk zijn er wel meer maar dit zijn mijn twee favorieten! Halsey is iemand die een ontzettend mooie stem heeft en mooie, originele songs maakt!
Halsey verdient in mijn ogen net zoveel beroemdheid als Taylor Swift en Katy Perry. Mijn mening is dat Halsey eigenlijk ook beter is. Maar dit is hoe ik er over denk..

Troye Sivan
 I like Troye, a lot. Ik vind Troye zo oprecht goed. Zijn teksten zijn geschreven met gevoel, dat zie je ook terug in sommige videoclips. In de Blue Neighboorhood trilogie is dit heel mooi te zien. Ik kon het niet droog laten toen ik deze trilogie voor het eerste zag. Maar Troye zelf is zo'n leuk mens! Hij is echt een cutie en zingt fantastisch!

Dan waren dit ze al! Deze artiesten verdienen in mijn ogen zoveel meer bekendheid, ook al zijn ze allemaal al redelijk bekend. Ik vind dat ze gewoon net zo'n grote fanbase verdienen als Justin Bieber en One Direction.. Laat me vooral weten wie jij een underrated artiest vind! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top