WOULD YOU RATHER || MET ESMEE & FLOOR


Hey! Vrijdagavond heb ik samen met Esmee en Floor wat Would You Rather vragen beantwoord. Het leek me wel leuk om dit met jullie te delen dus laten we snel beginnen!


1. Alleen duimen hebben als vingers of geen duimen?
Esmee: Alleen maar duimen, want ik heb veel grip op het leven met mijn stevige duim.
Nienke: Same alleen omdat ik mijn duimen altijd gebruik op mijn telefoon.
Floor: Alleen maar duimen want anders kan ik niks meer vastpakken.

2. Wil je liever een vampier zijn of een tovenaar?
Esmee: Tovenaar!
Nienke: Tovenaar sowieso!
Floor: Tovenaar.

3. Wil je liever de vloer likken in een dansclub of een toilet in een supermarkt?
Esmee: Toilet.
Nienke: Toilet want op die vloer is sowieso gekotst en wc's worden best goed schoongemaakt.
Floor: Vloer, ik ga echt geen toilet likken. Ielh.

4. Wil je liever chillen met winnie poo of met Baloo?
Esmee: Baloo want mijn hond heette zo.
Nienke: Winnie Poo! Die is cute en heeft altijd wel wat te eten.
Floor: Baloo! Die film was zo leuk.

5. Wil je liever alleen nog maar vragen stellen of movie quotes zeggen?
Esmee: Movie quotes.
Nienke: Movie quotes.
Floor: Movie quotes.


6. Wil je je liever kleden als iemand van honderd jaar terug of als iemand uit de toekomst?
Esmee: Van honderd jaar terug want toen waren al die mooie jurken.
Nienke: Iemand van de toekomst, loop ik mooi voor op de trends. Hopelijk is het niet te lelijk, haha.
Floor: Toekomst, ik ga echt geen oude dingen aan doen.

7. Wil je liever een kat of een hond zijn?
Esmee: Hond, die zijn meer geliefd.
Nienke: Kat want dan kun je overal komen en gewoon weglopen wanneer je er zin in hebt.
Floor: Ik vind katten niet leuk en ze eten veel vis, dus een hond.

8. Wil je liever de gave hebben om te teleporteren of tijdreizen?
Esmee: Teleporteren, wel echt een moeilijke.
Nienke: Teleporteren want dan kun je waar dan ook zijn.
Floor: Teleporteren.

9. Wil je liever zwart zijn in een witte buurt of andersom?
Esmee: Wit zijn in een zwarte buurt want blanken discrimineren meer voor mijn gevoel.
Nienke: Het maakt me niet heel veel uit omdat het in mijn ogen allebei hetzelfde is. Wel denk ik dat blanken eerder discrimineren dus dan wit zijn in een zwarte buurt.
Floor: Zelfde als Esmee. Ik vind zwarten altijd vriendelijker!

10. Wil je liever heel je leven door een geest gestalkt worden of voor drie dagen door een demon en dan sterven?
Esmee: Is een lange tijd stil aan het nadenken. Heel mijn leven is wel eng. Tien minuten later.. Ik wil niet dood. Dus ik ga voor de geest want ik wil niet dood en misschien kan ik vrienden worden met de geest.. Hopelijk is die goed en niet kwaadaardig.
Nienke: Geest, dan sterf ik niet. Daarbij raak je er aan gewend.
Floor: Drie dagen door een demon ik wil niet achtervolgd worden door een geest.

11. Wil je liever de beste zangeres ooit zijn en lelijk zijn of de slechtste zangeres ooit en mooi zijn?
Esmee: Ik ben dan liever gewoon mooi.
Nienke: Same! Zo belangrijk vind ik zingen niet, ik zie er dan liever gewoon mooi uit.
Floor: Beste want dan kun je plastische chirurgie gebruiken!

12. Wil je liever slapen op een kussen met een bloedvlek erop of een hard niet fijn kussen?
Esmee: Hard kussen!
Nienke: Hard kussen want met die bloedvlek erop vraag ik me de hele nacht af hoe het komt.
Floor: Hard kussen want dan kan ik een nieuwe kopen.

13. Als je nog maar één show mag kijken zal dat dan Sherlock zijn of Doctor Who?
Esmee: Ik ken ze allebei niet.
Nienke & Floor: Doctor Who! Die kijken we sowieso al.

14. Wil je liever een huis onder gooien met toiletpapier of met eieren?
Esmee: Eieren.
Nienke: Eieren, als je het doet doe het dan goed.
Floor: Eieren, dat is veel leuker!

15. Wil je liever alleen maar cursief schrijven of in capslock typen?
Esmee: Cursief want dat in capslock lijkt alsof je het zo schreeuwt.
Nienke: Cursief schrijven want dat vind ik mooier en in capslock typen is niet echt handig met bloggen.
Floor: Cursief schrijven.

En dan was dit het! Hopelijk vonden jullie het leuk. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top