5x ZOMERSE NAGELLAK


Hello! De laatste tijd probeer ik weer een beetje mijn nagels te lakken zodat ze er niet zo halfdood uitzien als meestal. Het leek me wel leuk om vandaag eens wat zomerse nagellakjes te delen met jullie! Benieuwd? Lees dan snel verder!


PURE NAILPOLISH -12

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik aan deze nagellak kom en tot tien seconde geleden wist ik ook niet hoe die heette. Maar het is wel een lekker knallend kleurtje voor in de zomer! Ik vind het een erg opvallende kleur, hij is erg roze.








BEYU -374

Dit is een wat minder opvallende kleur.. Hij is lila en dus ook redelijk licht. Hij is minder opvallend en heel wat subtieler dan de vorige. De kleur is echt heel erg mooi en hij dekt ook wel goed.









ESSENCE EFFECT NAILPOLISH -twinkling bling bling

Dit is een roze glitternagellak zonder een kleurtje. Hij is echt doorzichtig en je ziet alleen maar de roze glitters. Dezen zijn niet heel groot waardoor het best wel een subtiele nagellak is. Lekker zomers dus.





ESSENCE NAIL CANDIES -06

Deze nagellak is heel licht en je ziet hem eigenlijk bijna niet. Je ziet een klein beetje een roze/huidskleurige kleur. Als je meer een nagellak zoekt die echt niet opvalt raad ik je deze echt aan!





SAFFRON LONDON -54

Ook deze dekt niet super goed maar als je gewoon meerdere laagjes aanbrengt merk je daar niks van. Het is een hele mooie groen/blauwe kleur en ik vind hem persoonlijk heel erg zomers.




Dan was dit het alweer! Wat is jouw favoriete zomerse nagellak? Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top