AUGUSTUS GOALS


Holy shit, nu ik dit schrijf is het 19 juli en dit staat (als het goed is) precies 1 augustus online. Ik zit nog maar half juli maar denk al na over wat ik in augustus moet gaan doen. Ik ben nog nooit zo op tijd geweest met iets. Dus ja, vandaag vertel ik jullie wat ik wil gaan doen in augustus!

Schoolspullen halen
Ik ben laatst bij de Hema en Action geweest en hier was gewoon al het leuke al uitverkocht. Ik heb tot nu toe alleen nog maar schriften en ik moet dus nog bijna alles halen.. Nieuw etui, kaftpapier, pennen en nog andere schoolonzin. Ik denk dat ik dit wil gaan doen als ik terug ben uit Frankrijk want dan hebben ze het vast wel weer bijgevuld.

Bloggen
Vorig jaar had ik een lange stop met het bloggen rond deze tijd en daardoor verloor ik best veel lezers. Dat moet me dit jaar natuurlijk niet overkomen! Daarom ben ik nu ook zo erg aan het vooruit werken en daar ga ik lekker mee door. 

Slapen
Ik wil het nieuwe schooljaar goed uitgerust beginnen en daarom ga ik lekker veel slapen. Hihi.

OOTD's maken
Ik wil in Frankrijk echt heel veel OOTD's gaan maken! Vooral omdat daar de locatie tienduizend keer mooier is dan hier in Nederland. Lekker een voorraad aan OOTD's gaan maken dus.

Iets minder ongezond eten
Ik wil het niet te veel minderen want dat doe ik mezelf niet aan.. Maar ik eet best wel ongezond: ik drink veel cola en eet veel chocola en snoep. Ik wil dit iets minder gaan doen. In de hoop dat het lukt want normaal gesproken hou ik dit soort dingen echt maar een dag vol. Eigenlijk nog niet eens een dag.

Een paar back to school blogposten maken
Hé, ik denk toch dat dit echt bij het bloggen hoort. Bijna iedere blog heeft rond deze tijd de Back to school blogposten en ik wil dit ook doen, net zoals vorig jaar. Misschien wat minder of wat meer. Ik zie het wel.

Pokémon Go!
Waarschijnlijk zijn er allemaal andere Pokémon in Frankrijk dan in Nederland en ik ga dezen sowieso vangen. Daarnaast is Pokémon Go ook nog eens goed voor me want op 19 juli heb ik al 19.2 kilometer gelopen in een week of twee. Nieuw record! En dat is alleen nog maar wat de app bij houdt ;)

Foto's maken
Niet alleen maar OOTD's maar ook heel veel gewone foto's die ik later nog kan gebruiken. Van de omgeving of gewoon van wat ik heb gedaan in de vakantie. Dan kan ik daar later nog mooi over bloggen!

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Wat leuk dat je allemaal doelen opgeschreven hebt. Succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je allemaal doelen opgeschreven hebt. Succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top