AWESOME CONCERTEN

Soms heb je van die artiesten die zulke geweldige concerten geven. Ze zingen niet alleen super mooi maar maken er ook nog eens een echte show van. Vandaag laat ik jullie een paar van deze awesome concerten zien! Lets do this..

Little Mix
 Dit is echt één van de beste optredens die ik ooit heb gezien (en ik zie bijna alles van YouTube, haha). De geografie, de zang en de outfits ik vind het geweldig. Daarnaast vind ik het super leuk hoe ze niet hetzelfde dragen maar wel alles bij elkaar past. En even serieus, hoe goed kunnen hun dansen tijdens het zingen? I love it!

Beyoncé
Holy shit! Wat een show. Beyoncé is nou niet perse iemand waarvan ik helemaal fan ben maar deze show is zo verdomd goed. Het heeft gewoon echt alles wat een geweldige show moet hebben.. Dans, special effecten en goede zang. Wauw.

Stromae
Oké, dit is een heel concert in plaats van één lied maar dat is omdat het het echt waard is. Als er een artiest is die echt ontzettend goed is dan is het Stromae wel! Ik heb dit concert zo vaak gezien en ik blijf hem super goed vinden. Het is allemaal goed verdeeld, Stromae zelf is leuk en hij zingt ook nog eens super goed.

Ed Sheeran
 Ed Sheeran is echt iemand die zoveel talent heeft en dan ook laat zien! Ook al is het live of is het in een videoclip, hij heeft altijd talent. Ik vind gewoon echt mooi hoe hij zingt. Misschien is het niet een hele show, op het feit na dat dit bij Victoria Secret is, zoals bij Little Mix en Beyoncé. Hij heeft gewoon talent en daardoor hoort die gewoon echt in deze rij.

Dan was dit het alweer! I hope y'all liked it.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top