black & white • pt. 1

Hi! Vandaag eens veel foto's, serieuze teksten en quotes die op mijn blog verschijnen. Het is een probeersel van me en ik hoop dat het wat gaat worden. Lets do this!

“Why trying to fit in when you're born to stand out?”

Zoveel mensen die telkens bij de rest willen horen. Het is niet makkelijk maar vind je eigen ding. Laat niet over je heen lopen wanneer mensen je hun mening proberen wijs te maken, kom op voor jezelf en blijft jezelf. Zorg dat je niet zoals iedereen wordt, hoe lastig dan ook.

“Fashion says: me too. Style says: only me.”

Een tijd terug, ik denk rond mei of iets in die richting, ging ik naar mijn oude basisschool. Na een tijdje praten werd er me gevraagd wat ik wou worden, ik zei psycholoog. De juf met wie ik aan het praten was (oh god, dit is het eerst sinds tijden dat ik het woord juf weer gebruik) zei dat ze dat wel bij me vond passen. Dat ik mensen niet beoordeelde op wat ze hadden gedaan. Dat ik met iedereen zou kunnen praten, zonder ze te beoordelen. Ze vertelde me toen ook dat ze dat had met mijn kleding, altijd net wat anders dan de rest. Eigenlijk kan ik me dat niet super goed voorstellen, voor mijn gevoel is mijn style niet erg origineel. Maar de quote van hierboven vind ik wel heel erg mooi!
Wanneer iets in de mode is heeft bijna iedereen het, maar als je echt een unieke style hebt dan komt het niet voor bij iedereen.

“Only you can control your future.”

Jij bent degene die de keuzes maakt. Jij bent degene die je eigen toekomst maakt. Kies je ervoor om iets te studeren dan ben je bezig met je eigen toekomst. Veel kleine dingen zijn al belangrijk voor de toekomst. Het kan een kleine impact hebben maar ook een grote. Bijvoorbeeld al die YouTubers van nu zoals Snapking en Armoowasright, in mijn ogen verpesten hun hun eigen toekomst. Je zal maar je school niet hebben afgemaakt en dan dat soort video's plaatsen waarin je gewoon dom bezig bent. Maar, ze hebben er zelf voor gekozen en zo maken ze hun eigen toekomst. Al moet ik zeggen dat ik benieuwd ben hoe deze gaat aflopen.. Maar onthou, wat voor kritiek mensen ook hebben op je keuzes het is en blijft jouw toekomst.


“Beauty is not in the face. Beauty is a light in the heart.”

Please onthoud dit. Het gaat niet om het uiterlijk, hoe knap je dan ook wel mag zijn het blijft om het innerlijk gaan. Wanneer je mooi bent maar je gedraagt als een bitch dan krijg je echt niet veel vrienden, geloof mij maar. Als je gewoon aardig bent dan boeit het niet hoe je er uit ziet en als mensen je dan toch op je uiterlijk beoordelen weten we allemaal hoe vreselijk sneu ze zijn. Beauty gaat om de binnenkant, die buitenkant is alleen maar een omhulsel. Kijk, als je een nieuwe lippenstift koopt gaat het toch om de lippenstift zelf en niet om de verpakking?



“When you're number one you're still act like you're number two. trying to get there.”


Eens wat anders. Ik weet niet als ik het vaker ga doen maar daar kom ik vanzelf wel achter. Laat me vooral weten wat je ervan vond! Au revoir,

CONVERSATION

4 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top