black & white • pt. 2

Een weekje terug heb ik zo'n soort blogpost gemaakt en dat werd best wel goed ontvangen! Dus ik doe het gewoon nog een keer. Quotes, zwart en witte afbeeldingen en diepzinnige teksten. Alleen heb ik er dit keer voor gekozen om er een songtekst bij te doen. Lets do this!

Tell me pretty lies,
Look me in the face,
Tell me that you love me,
Even if it's fake,
'Cause I don't fucking care, at all

You've been out all night,
I don't know where you've been,
You're slurring all your words,
Not making any sense,
But I don't fucking care, at all

'Cause I have hella feelings for you,
I act like I don't fucking care,
Like they ain't even there,
'Cause I have hella feelings for you,
I act like I don't fucking care,
'Cause I'm so fucking scared

I'm only a fool for you,
And maybe you're too good for me,
I'm only a fool for you,
But I don't fucking care, at all, oh

(Ooh yeah)

Tell me pretty lies,
Look me in the face,
Tell me that you love me,
Even if it's fake,
'Cause I don't fucking care, at all

You've been out all night,
I don't know where you've been,
You're slurring all your words,
Not making any sense,
But I don't fucking care, at all

'Cause I have hella feelings for you,
I act like I don't fucking care,
Like they ain't even there,
'Cause I have hella feelings for you,
I act like I don't fucking care,
'Cause I'm so fucking scared

I'm only a fool for you,
And maybe you're too good for me,
I'm only a fool for you,
But I don't fucking care, at all, oh

Idfc - Blackbear.


Ik heb een tijdje terug voor het eerst naar mijn Spotify Discover Weekly lijst geluisterd en tot mijn grote verbazing zat er muziek tussen die ik oprecht heel erg mooi vond. Een lied wat eigenlijk direct wel indruk op me maakte was dit lied, Idfc van Blackbear. Het is zo anders en mooi in mijn ogen. De muziek zelf, de lyrics en ook de zang. De tekst vond ik direct heel sterk en de muziek ondersteunde dit op zo'n mooie manier. Nu moet je weten dat muziek niet mijn beste vak was en dat ik het moeilijk vind om precies te zeggen wat ik zo mooi vind aan bepaalde songs, maar ik doe mijn best.

I don't fucking care kun je als meerdere manieren zien. Je kunt het zien als wat er staat, dus dat het je echt niks uitmaakt maar je kunt het ook op precies de tegenovergestelde manier zien. Voor mijn gevoel is dat zo in dit lied. Iets wat het misschien ook wel zo mooi maakt.

Liefs,

CONVERSATION

6 reacties:

  1. Mijn hele instagram is grijs/zwart/wit. Ben dol op die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zwart-wit foto's zijn altijd zo mooi. Ook leuk dat je er een songtekst heb bijgeplaatst. Ik krijg er gelijk een hoop inspiratie door. Misschien moet ik ook nog maar eens wat black & white foto's gaan maken... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een inspirerend artikel! Ik ben altijd al een groot fan van ZW foto's geweest en dit is precies waarom :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top