BOOKS


Hey! Zoals ik van plan was lees ik veel meer de laatste tijd.. Vandaag wil ik met jullie wat boeken delen die ik erg mooi vind om te lezen. Zoek je dus nog leuke boeken? Lees dan snel verder!

De reünie
De reünie is een boek waar ik laatst een boekverslag over heb geschreven. Het is een prima boek en het is mooi geschreven. Het heeft een klein beetje spanning en er zitten flashbacks in. De personages zijn allemaal mooi in detail en er gebeurt heel veel! Het is eigenlijk een heel mooi boek alleen vond ik het einde te voorspelbaar, dit kan natuurlijk ook aan mij liggen. Maar het is toch wel een aanrader tenzij je iemand bent die heel vaak boeken leest en dus het einde al wel een beetje kan voorspellen na een tijdje.

Iemand haar beste vriendin van vroeger is vermist geraakt toen ze nog op de middelbare school zaten. Echter waren ze niet meer zo close toen als eerder. Toch herinnert de hoofdpersoon zich steeds meer van de vermissing en wil ze perse achter de dader komen. 

Moorddroom
Een prachtig boek wat ik laatst heb gelezen en ook heb gereviewd. Ik heb echt genoten van dit boek. Soms dan heb je boeken die je eigenlijk opnieuw wil lezen omdat je ze zo mooi vond maar dan weet je het einde al. Als ik bepaalde boeken uit mijn hoofd kon krijgen zodat ik ze opnieuw kon lezen zou dit boek het sowieso zijn. Het is spannend en het is ontzettend leuk om te lezen, het gaat niet te sloom en het is niet moeilijk geschreven.

Een psycholoog geeft haar enigste patiënt aan omdat ze onder de indruk is dat hij de gezochte seriemoordenaar is. Uiteindelijk denken zij en de broer van de patiënt dat er iets niet klopt en willen ze hier maar al te graag achter komen. Samen proberen ze het op te lossen maar wat de psycholoog niet door heeft is dat ze zelf midden in het spel komt van de seriemoordenaar.

Echte dokters moorden niet
Een boek wat ik echt net uit heb nu ik dit schrijf. Man wat een boek. Het heeft een beetje hetzelfde genre als Moorddroom alleen is het toch minder spannend.  Het is fijn geschreven en bevat weinig moeilijke stukken. Er gebeurt veel waardoor het geen moment saai is.

Ze zoekt haar rust in de Ardennen voor een tijdje alleen gebeuren er vreemde dingen in de B&B waar ze verblijft. Allemaal hebben ze te maken met een bedrijf.. Ze probeert er achter te komen wat er nou precies aan de hand is samen met haar vriendje.

HEX
Ook een boek wat ik pas nog heb gereviewd. Een prachtig boek waarin de moderne tijd wordt gemixt met een ouderwetse heks. Er gebeurt veel in het boek waardoor ik nog wel eens in de war was en het moeilijk te lezen vond soms.

Een tiener wil de wereld blootstellen aan de heks en haar vloek die zijn dorp teistert. De heks gaat dit alleen niet leuk vinden..




Harry Potter
Een serie die ik nooit meer vergeet en zo vaak opnieuw heb gelezen is Harry Potter! I like it so much. Heb je tijd en heb je de boeken nog niet gelezen? Doe dit dan direct! Harry Potter houd je mooi een tijdje bezig en ik vond het echt geweldige boeken!

Wie weet nou niet waar Harry Potter overgaat ;)

Dan zijn dit de boeken! Hopelijk hebben jullie hier wat aan voor als je nog boeken zocht om eens te lezen. Liefs,  

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top