bucketlist • pt. 1


Bonjour! Nu ik steeds wat ouder word (kuch, kuch still 15 years old but whatever) wil ik ook steeds meer dingen doen ik mijn leven. Ik heb besloten om dit in een bucketlist te zetten en deze met jullie te delen! Dit ga ik in verschillende delen doen want soms dan kan ik wat nieuws bedenken en ik vertel er soms iets meer bij dan het ding zelf. Dus, leggo.

1. Een eigen boek uitbrengen
Dit is al iets wat ik sinds groep 7 of 8 wil denk ik. Ik heb altijd al van schrijven gehouden en ben meerdere keren begonnen met het schrijven van een boek. Ik heb een tijdje op Wattpad gezeten waarop ik veel schreef (fanfcitie, omg) en nu schrijf ik zo af en toe ook weer een beetje. Deze vakantie heb ik een nieuw idee gekregen waar ik soms mee bezig ben. Misschien dat ik ooit nog eens een boek uitbreng, ik hoop het in elk geval wel want het is echt iets wat ik heel graag wil.


2. Reizen
Er zijn landen waar ik heel graag naar toe wil. Waaronder natuurlijk Amerika maar ook Thailand, Afrika en IJsland. Ik wil heel graag meer van de wereld zien. De rijke en mooie kant maar ook de arme en wat verdrietige kant, gewoon om me te beseffen dat ik het maar goed heb in Nederland.

3. Wonen in een drukke stad 
Ik wil heel graag (sowieso een tijdje) wonen in Amsterdam! Ik wil daar graag gaan studeren en misschien ook blijven wonen dat ligt er aan hoe het bevalt. Maar tijdens het studeren wil ik daar sowieso op kamers! Het lijkt me zo leuk om eens in een drukke stad te wonen waar veel gebeurt, in tegenstelling tot het dorp waar ik nu woon. Daarbij is het ook wel leuk om ergens te wonen waar ze wel veel winkels hebben.


4. Een tattoo nemen
Ook iets wat ik al heel lang zeg dat ik wil doen. Later wil ik graag een kleine tattoo die een betekenis voor me heeft. Geen tattoo voor een relatie of zo want dan gaat het uit en dan heb ik een probleem, maar gewoon iets kleins wat ergens voor staat. Ik weet nog niet wat het moet worden maar ik denk dat ik het graag op mijn pols wil hebben.

5. Meedoen aan een colorrun
 Dit lijkt me zo gaaf! Alleen moet ik dan wel eerst weer gaan hardlopen want anders kom ik er nooit, haha.

6. Studeren
Misschien klinkt het wat suf maar na de middelbare school wil ik toch wel graag verder gaan met studeren, ik denk ook niet dat je erg ver komt zonder een opleiding. Maar ik wil gewoon graag studeren later en tja, ik hou niet van leren of ook maar iets in die richting maar misschien vind ik studeren wel leuk. We'll see.





7. Op vakantie gaan met vriendinnen
Gewoon een week weg naar een jongerencamping. Het lijkt me oprecht leuk om een week weg te zijn met vriendinnen en de hele week door te feesten. Hihi.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top