CATRICE HIGH GLOW MINERAL HIGHLIGHTING POWDER | REVIEW


Hello! Ik ben laatst met Kayleigh naar de stad geweest om een highlighter te kopen. Ik had namelijk nog niet echt een highlighter.. Maar, vandaag ga ik de highlighter die ik heb gekocht reviewen!

Even serieus deze highlighter is so pretty! Hij glinstert super mooi en ziet er dus ook veel belovend uit. De verpakking is gewoon een simpel doosje maar doordat je de highlighter ziet is het al veel mooier. Ik ben serieus half verliefd op deze highlighter omdat die er zo verdomd mooi uit ziet.


Dit is de swatch. Ik heb hem twee keer over elkaar aangebracht en hij glinstert zo mooi! Ik vind de kleur van de highlighter erg mooi, ook wanneer die op mijn gezicht zit. Hij is heel erg subtiel.

De dekking is niet super goed, je moet hem redelijk dik aanbrengen voor een goed resultaat. Maar als je er dan naar kijkt is het uiteindelijk wel echt heel mooi! Aan de ene kant is dit ook wel handig want als je het niet erg opvallend wil dragen dan hoef je het niet nog eens af te poederen. Het is me ook opgevallen dat hij niet super lang blijft zitten, maar je kunt er sowieso wel een middag of avond mee. Even bijwerken soms dus.


Het is een super fijne highlighter en ik ben er erg blij mee! Je kunt hem kopen voor 4,99 euro bij de Kruidvat. Hij is ontwikkeld door Catrice.

Liefs,





CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top