CATRICE ULTIMATE COLOUR LIPSTICK MAROON 020

Bonjour! Voor mijn doen heb ik al een tijdje geen lippenstift meer gehaald en ik wou nog een nieuwe. Ik zocht eigenlijk een wat donkerdere kleur en niet zo roze. Het is niet helemaal wat ik zocht maar ik vond hem erg leuk! Vandaar heb ik hem meegenomen en vandaag ga ik hem reviewen voor jullie. Leggo!


Het is een vrij simpele huls die om de lippenstift heen zit. Helemaal zwart met een Catrice logo.  Ik vind dit zelf juist mooi. Zelf ben ik gewoon echt van de simpele designs en laat de lippenstift dan maar mooi en opvallend zijn.
Even iets wat me opviel, toen ik de lippenstift opende om hem op te doen rook het echt lekker zoet. Hihi.




De kleur is erg mooi. Ik had verwacht dat het een nude kleur was maar hij is redelijk aan de roze kant. Vooral op de foto's heeft die een roze ondertoon, in het echt is die iets meer nude en minder roze. Ik vind het een erg mooie kleur die bij bijna alles past. Je kunt de kleur eigenlijk het hele jaar wel dragen vind ik. Hij is ook makkelijk te combineren omdat het niet een super opvallende kleur is.

De lippenstift dekt binnen één keer, op de swatch van hier boven heb ik hem één keer op mijn arm gesmeerd. Verder smeert die goed uit en zit er een kleine glans over, die ook blijft. De lippenstift blijft goed zitten. Verder vind ik hem er erg mooi uitzien! Ik heb een beetje een zwak voor een lippenstift waarin de naam van het merk staat omdat ik dat wat gedetailleerde vind. Ik heb blijkbaar een zwak voor kleine details, haha.

Ik ben erg onder de indruk van deze lippenstift en ben er dan ook erg blij mee! Je kunt hem zelf ook kopen bij de Kruidvat of andere winkels waar ze Catrice producten verkopen. Hij kost 3,99 euro.

Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Wauw hij is heel leuk! Al mijn lievelingslipsticks zijn van deze kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top