DINGEN DIE IK WIL PROBEREN


Hey! Afgelopen tijd zie ik wel eens dingen en dan denk ik, dat wil ik eens proberen. Voor vandaag heb ik een paar van deze dingen verzameld en ga ik dezen met jullie delen! Benieuwd? Lees dan snel verder..


Ik ben zo benieuwd als dit zwarte maskertje echt zo goed werkt. Het schijnt heel goed te zijn omdat het al je mee-eters meeneemt wanneer je het er afhaalt (zie laatste plaatje). Ik wil dit heel graag eens proberen alleen heb ik geen idee waar je het gewoon in Nederland kan halen..

bron



Ik zou mijn haar best wel graag eens korter willen hebben en dan op deze manier. Wel in mijn eigen kleur of in een andere kleur als ik het weer verf. Het lijkt me namelijk echt heel fijn, ook omdat het korter is en dus zo af en toe wat minder in de weg zit. Maar ik moet weer naar de kapper in september dus ik heb tot dan om te beslissen als ik het ga doen of niet..


Ik wil echt eens Japans snoep bestellen en het dan maken en opeten. Ik keek vroeger altijd naar die video's van Teske en wou dit zo graag eens doen. Ondertussen heb ik het nog steeds niet gedaan maar wil ik het toch eens gaan doen. Niet alles lijkt mij echt lekker omdat het waarschijnlijk ook nog wel eens chemisch is.

bron


Nu we het toch over snoep hebben.. Ik wil echt nog eens naar Amerika en dan eigenlijk alleen al voor al het snoep. Even een weekje dik worden en me helemaal vol eten. Klinkt wel goed in mijn oren. Binnenkort wil ik kijken als ik hier ergens in de buurt een Jawbreaker kan halen want dat lijkt me ook echt heel lekker. bron

Dan waren dit de dingen die ik binnenkort nog eens wil proberen, of ooit in mijn leven.. Misschien dat ik binnenkort eens een bucketlist maak en die dan bij hou. Geen idee als jullie dat wat lijkt. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top