FAVO ZOMEROUTFITS


Hey! Het is ondertussen alweer een tijdje zomer en in de zomer heb ik altijd wat outfits die ik heel vaak draag. Vandaag laat ik jullie hier wat van zien.. Dus, zie hier mijn favoriete zomeroutfits!


De zomer is één van de weinige tijden waarin ik wat fellere kleding draag omdat ik echt heel weinig heb met felle kleuren. Toch vind ik dit rokje zo ontzettend leuk! Hij is ook erg zomers. Het shirt wat ik er in heb is mijn favoriete t-shirt waarop staat: SELF SERVICE ONLY.

Shirt: Zara
Skaterskirt: H&M
Schoenen: Van mijn zusje (Primark)








Deze foto is al wat ouder, ik had hierop ook nog geen bril.. Deze outfit bestaat uit een rokje, een gestreept shirt met een turtleneck en een panty. De panty hoeft niet in de zomer, maar ik maakte deze foto rond februari dus tja.
Ik vind deze outfit erg leuk omdat ik van de zwart-wit combinatie hou en ik vind hem gewoon erg leuk!

Shirt: Primark
Rokje: H&M
Panty: Hema






Dit is veel zomerse om te zien door de achtergrond ineens haha. Deze outfit is gewoon basic maar wel zomers. Het is een croptop van Ramones en een high waisted shortje. Ik vind hem gewoon erg fijn zitten en door het shirt ook best wel vrolijk.

Shirt: Primark
Short: H&M
Schoenen: Nike








Dit is gewoon heel simpel maar het zit wel echt fijn. Hier draag ik een zwarte playsuit. Ik vind hem heel erg leuk!

Playsuit: H&M
Schoenen: Nike










 Without the jacket and the panty but I don't have a phote of that. Ik hou van deze pencil skirt! Vaak combineer ik hem met een wit shirt of gewoon een zwart hemdje. Het is gewoon luchtig waardoor ik het erg fijn vind om te dragen met warm weer.

Shirt: Primark
Pencil skirt: New Yorker
Jasje: Only
Panty: Hema
Schoenen: Nike







Dit jurkje heb ik aan het begin van de vakantie gekocht en sindsdien draag ik hem best vaak. Vooral met warm weer natuurlijk. Ik vind hem echt heel erg leuk en ben er super blij mee.

Jurk: Zara
Schoenen: Nike








Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top