MIJN SPOTIFY LIJSTEN

Hey! Ik ben echt verslaafd aan muziek en daarom is Spotify ook echt iets waar ik niet zonder kan.. Ik had het laatst van mijn telefoon verwijderd voor andere apps maar nu ik een nieuwe telefoon heb met meer ruimte staat het er weer op. Ik heb al mijn lijsten vernieuwd en veel verwijderd.. Vandaag laat ik jullie al mijn afspeellijsten zien!


Lijst 1 -21052016
Dit is de lijst met de songs die 5 Seconds of Summer speelde tijdens hun concert in Nederland dit jaar. Ik was bij dit concert en vond het geweldig.. Als herinnering heb ik deze afspeellijst gemaakt zodat ik altijd kon zien welke liedjes ze de dag speelden.

Lijst 2 - fissa fissa

De zaterdag dat ik schrijf ( 16 juli) geef ik een soort feest met wat vriendinnen. Hier hebben we een afspeellijst voor aangemaakt! Er zitten iets van 120 liedjes. Er zit voor de lol wat ik van K3, Nederlandstalige kut muziek (in mijn ogen), het beste lied ooit Sweatshirt (PRANK), carnavalsmuziek en nog veel meer! Zoek je nog een feest afspeellijst? Neem deze, haha.

Lijst 3 -sleeplist

 Een lijst die bestaat uit rustige muziek waarop ik fijn kan slapen.. Het is voornamelijk akoestische muziek en wat van Troye Sivan en Melanie Martinez. 

Lijst 4 -blog list

Een lijst die erg te vergelijken is met de sleeplist. Dit zijn ook heel veel akoestische covers van bekende songs.. Ook hierin zit wat van Troye Sivan en Melanie Martinez. Er zit ook wat in van Stromae en van nog wel meer! Op dit moment luister ik er ook naar en ik vind het wel een chille lijst, haha.

 En dan zijn dit al mijn Spotify afspeellijsten op dit moment! Mezelf kennende komende er binnenkort wel meer.. Liefs, 

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top