NADELEN AAN DE ZOMER


Hey! Ik kijk altijd heel erg uit naar de zomer.. Lekker weer, veel ijs en vakantie. Toch zitten er ook wel wat nadelen aan de zomer. Deze nadelen ga ik jullie vertellen in deze blogpost! Benieuwd? Lees dan snel verder.

Scheren
Nu het weer warm weer is en je weer korte broeken kunt dragen is scheren helaas noodzakelijk. Ook als je gaat zwemmen is het al helemaal noodzakelijk. Dit maakt het leven toch wel weer zwaarder want eerlijk is eerlijk, scheren is best vermoeiend vooral als het warm is.

Muggen
Alle muggen zijn natuurlijk ook weer aanwezig! Echt geweldig al die muggen want ik zit helemaal onder de muggenbulten.. Ik ben dan ook nog eens het type wat ze helemaal kapot krabt, of in mijn slaap of gewoon overdag. Zwaar irritant die muggen want ze zijn ook nog eens nutteloos.

Benauwd
In Nederland vind ik het altijd zo benauwd wanneer het wat warmer is. Dan is het eindelijk eens lekker warm en dan is het al direct zo benauwd, echt niet fijn.

Insecten
Niet alleen muggen maken me helemaal gek maar ook andere insecten.. Ineens zijn er zo veel rotte insecten. Allemaal wespen die ineens overal zijn en nog zoveel andere rot beesten. Ik heb zoveel haat voor insecten! Bah.
Zweet
In de zomer is het warmer, daardoor zweet zowat iedereen ineens veel meer. Dit is niet bepaalt fijn.. Zweetvlekken zien er namelijk niet heel erg mooi uit en zweet ruikt ook niet echt lekker. Dus kun je al je geld weer investeren in deo. Het leven is goed.

Bikini
Ja, je kunt eindelijk weer zwemmen! Maar dan ben je wel een goede bikini nodig.. Dit kan nog wel eens lastig zijn. Hij moet goed passen, mooi zijn en je moet hem willen dragen!

Bikini body
Natuurlijk wil je ook weer een bikini body voor wanneer je eindelijk weer je bikini kunt showen. Ik heb hier dus niks aangedaan, dus oeps.

Verbranden
Sommige mensen worden gewoon niet bruin maar worden rood, ik kan me voorstellen dat dit echt niet leuk is! Dan zit je de hele dag in de zon en je in te smeren, maar dan eindigt het met een helemaal rood lichaam.

Vrienden
Doordat iedereen op vakantie is zie je je vriendinnen veel minder. Dit is best wel jammer en ook minder gezellig. Maar contact houden is niet heel lastig ;)

Vakantievrienden
Als er iets lastig is dan is het wel vakantievrienden vinden.. Ik had daar nog wel eens moeite mee. En dan heb je leuke vrienden gevonden en dan moeten ze een paar dagen later alweer weg! Kan je weer nieuwe vrienden zoeken. Gelukkig heb ik nu vakantievrienden waar we gewoon opnieuw mee op vakantie gaan! Daarnaast had ik ook altijd mijn zusje nog.





Dan was dit het alweer! Zo zie je maar, niet alles is positief aan de zomer. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top