outfit of the day • twenty


Nu ik dit schrijf zit ik heerlijk in Frankrijk, het is heerlijk weer en ik heb met geluk wifi op mijn plek met mijn laptop. Ik ben net even met mijn zusje in het dorpje hier geweest om OOTD foto's te maken. Ik wou deze vakantie namelijk extra veel OOTD foto's maken doordat de locatie hier mooier is, vandaag heb ik dus een OOTD voor jullie. Jammer genoeg ben ik alweer thuis wanneer dit online komt maar lets go.




Ik had volgens mij wel eens gezegd dat ik erg veel OOTD foto's wou gaan maken in Frankrijk omdat de omgeving daar veel mooier is dan bij mij thuis. Mijn zusje had het een keer over dit bankje van hierboven en dat dat wel een mooie plek was om OOTD foto's te maken. Dus gingen we er samen naar toe. Ik kan je wel zeggen dat het behoorlijk akward was omdat het toch wel voor iemands huis staat en redelijk in dat dorpje ligt. Dus telkens als er een auto kwam of zoiets stond ik op, haha.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

3 reacties:

  1. Haha, ik vind dat ook altijd zo awkward als mensen me zien poseren, snel doen alsof je iets anders aan het doen bent hahah. Leuke outfit! Heerlijk voor de zomer, en leuk dat bankje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal ga ik naar plekken waar niet veel mensen zijn maar oh man, het is inderdaad heel erg awkward haha.

      Verwijderen
  2. Ik heb dat rokje ook, gisteren nog aan gehad! Vind hem heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top