outfit of the day • twenty-one


Hello! Toen ik in Frankrijk was heb ik een paar OOTD's gemaakt, dit is één hier van. Vandaag laat ik jullie deze OOTD zien!


Ik vind deze OOTD zelf erg fijn. Het is makkelijk en dat maakt het ook fijner wanneer het warmer is. Daarnaast heb ik een grote liefde voor deze pencilskirt, ik vind hem ontzettend mooi namelijk. Toen ik deze OOTD ging maken met mijn zusje liep ik met het fototoestel om mijn nek gehangen en wouden we bij de ezel gaan kijken. Na een korte wandeling met een bult erin, en dat in het warme weer, kwamen we er achter dat de ezel er niet stond. Daarnaast was ik ook nog eens de SD kaart vergeten dus hadden we ook weinig aan het fototoestel.. Ach ja, mijn telefoon maakt ook prima foto's gelukkig. Wel jammer dat ik zo'n eind voor die ezel voor niks heb gelopen, haha.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top