outfit of the day • twenty-two

-



Bonjour! Dit is opnieuw een outfit of the day vanuit Frankrijk. Deze is gemaakt op de laatste dag dat ik in Frankrijk was. Die dag was ik nog een tijdje in Sisteron, een plaats in de buurt, waar ik even heb rondgekeken. Ik wou graag foto's maken in Sisteron voor een outfit of the day en vroeg als Floor dat wou doen. Dus even lekker poseren bij een hek. Alleen was ik niet erg tevreden over de meeste foto's dus heeft Floor ook nog snel wat foto's gemaakt op een terrasje.

Als het goed is heb ik nu nog één outfit of the day over om binnenkort te publiceren. Ik weet het niet heel zeker, maar ja ik zie het wel. Ik vind de omgeving in Frankrijk zoveel mooier voor outfit of the day foto's. Waar ik woon is het best wel saai dus beter ga ik binnenkort op ontdekkingstocht hier.

Liefs,

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top