outfit of the day • twenty-three


Hi! Vandaag alweer de laatste outfit of the day vanuit Frankrijk.. Deze is op  één van de laatste dagen gemaakt dat ik in Frankrijk zat. Lets go!




 Ik heb besloten om inplaats van OOTD de blogposten nu outfit of the day te noemen, ik vind dit wat mooier staan om eerlijk te zijn. Dus, ik ga het woord OOTD nog amper gebruiken voortaan. Whatever. Nuttige informatie weer.

De laatste outfit of the day vanuit Frankrijk. Nu is mijn periode in Frankrijk wel echt voorbij besef ik me. Geen foto's meer die bewerkt moeten worden om nog op mijn blog te plaatsen, geen dingen meer over Frankrijk. Het is voorbij. Volgend jaar komt het pas weer, als we dan naar Frankrijk gaan. Ik heb een geweldige tijd gehad in Frankrijk maar toch ben ik blij om weer thuis te zijn. De goede wifi, het heerlijk op de bank kunnen zitten. Daarnaast was ik de hitte opgegeven moment wel zat hoor, ik was een beetje vreemd bezig doordat ik best wel veel in een warme trui liep daar. Het zat gewoon veel chiller.

Nu gaat de zoektocht naar mooie outfit of the day fotoplekken hier in de buurt ook beginnen, ugh. Ik ben gewoon echt niet blij ermee dat we hier amper juiste plekken hebben om foto's te kunnen maken. Ooit op een dag vind ik wel wat, hopelijk.

Liefs,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top