outfit of the day • twenty-four

 Hello. De eerste outfit of the day die weer in Nederland is gemaakt. Misschien lijkt het weer niet super goed op de foto's maar eigenlijk was het best wel lekker weer. But, ik had zin om lange mouwen te dragen!


Meestal draag ik deze houthakkers bloes in combinatie met een hemdje of een shirt. Maar omdat ik net terug was van vakantie had ik niet veel keuze qua kleding en kon ik het niet echt combineren. Uiteindelijk dacht ik laat ik alleen dit maar doen. Het zit eigenlijk heerlijk en het is lekker simpel.

Terwijl ik dit schrijf regent het en is het echt vreselijk weer maar eigenlijk vind ik het wel eens fijn. Nederlands weer is niet zo vreselijk naar drie weken in de felle zon te hebben gezeten. Daarnaast ben ik ineens iemand die echt heel erg van warme kleding zoals truien. Op dit moment draag ik dan ook een trui, waarschijnlijk komt die binnenkort in een outfit of the day als mijn schoenen binnen zijn. Daarnaast is het niet vreemd om met een deken op de bank voor de televisie wanneer het wat kouder is en laat dat nou eens precies zijn wat ik nu aan het doen ben. Oeps.

Trouwens ik heb de laatste week best vaak een outfit of the day gepost voor mijn doen. Ik denk niet dat ik dat zoveel blijf doen als nu maar misschien wel wat vaker. Dit is in elk geval de laatste (waarschijnlijk!) totdat mijn schoenen binnen komen. Ik wacht al te lang, ugh. 

Liefs,

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top