PERSONAL UPDATE


Helloooo. I'm back. Ik ben ongeveer 3 weken in Frankrijk geweest en nu ben ik weer thuis. Het leek me wel wat om een personal update te doen. Iets vertellen over Frankrijk en weet ik veel over wat nog meer. Leggo.


Ik ben de 28ste onderweg naar Frankrijk gegaan rond 9 uur s' avonds en kwam die volgende middag aan. In Frankrijk heb ik een hele leuke tijd gehad en ben ik weer helemaal tot rust gekomen, haha. Daar is vakantie voor toch, tot rust komen? Ach ja. Ik heb eigenlijk heel weinig gedaan qua bloggen terwijl ik weg was. Alles tot gisteren was namelijk al ingepland voordat ik weg ging waardoor ik echt niks meer hoefde te doen. Omdat ik uiteindelijk eerder ben thuisgekomen dan verwacht, drie dagen ongeveer, heb ik nu nog een paar daagjes rust qua bloggen. Nee prank. Ik ben al bezig geweest met de OOTD foto's bewerken, als het goed is heb ik vier OOTD's vanuit Frankrijk waarvan de eerste gisteren online is gekomen.


Ik heb deze vakantie niet super veel gedaan. Met mijn eigen gezin en vakantievrienden zijn we naar een camping geweest in Gorges de La Méouge waar we al een paar keer eerder waren geweest. Het is een simpele camping waar een zwembad is, slome wifi en een rivier. Het was best wel rustig op de camping en er stonden heel veel Fransen. Ik ben een keer wezen wandelen door de bergen, het ging fout because we waren verdwaald. En ik ben naar Sisteron geweest, een klimbos en nog wel wat dingen.

Ja, ik ben echt een klim talent. Ik ben net Tarzan. En die twee zinnen waren sarcastisch voor als je het nog niet door had. Het was erg leuk! Ik ben er al eens eerder geweest alleen het was nogal vernieuwd, ook het klik systeem wat me een tijdje koste om door te hebben. Het ging best wel goed. Uiteindelijk wou ik de zwarte baan wel doen alleen dat ging niet helemaal perfect.. Ook bij de rode baan ging het niet top. Dit word lastig om uit te leggen maar ik ga het proberen.
Er was een soort snowboard opgehangen en het was dan de bedoeling dat je daar op ging staan en je afzette. Dan zou van de ene boom bij de andere boom terecht komen. Echter was er een touw (volgens mij!) verkeerd neergehangen waardoor je in het midden vast bleef zitten. En je raad het waarschijnlijk al, ik stond daar dus vast. Awesome. Het mooie was dat ik me niet opnieuw kon gaan afzetten of iets in die richting. Het eindigde ermee dat ik mezelf vooruit moest trekken en op die manier bij de boom aankwam. En tja, dat kon ik de volgende dag wel voelen in mijn armen haha.

Dinsdag avond ben ik thuis gekomen en nu ben ik gewoon een beetje niks aan het doen. Ik heb volgens mij nog ongeveer twee weken vakantie en moet nog een paar schoolspullen halen, ugh. Ik vond de schoolspullen van de Hema best wel tegenvallen, ik heb veel liever neutrale kleuren of pastel kleuren maar bij de Hema hebben ze alleen maar printjes. Ugh. Het leven is moeilijk.

Ik wil trouwens misschien iets veranderen aan mijn blog qua inhoud. Het iets meer persoonlijker maken en iets meer fashion doen. Niet alleen outfit of the day maar ook gewone outfits. Dit klinkt nog wat vaag maar ik kom er nog wel uit.

Liefs,


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top