POKÉMON GO




Hello! Een tijdje terug schreef ik over Pokémon Go en vandaag ga ik dit weer doen.. Ik wil nog wel even zeggen dat ik dit schreef op 21 juli dus dat ik ondertussen vast wel meer heb beleefd met mijn favoriete app. Maar, lets do this!

Ik ga direct beginnen met wat er vandaag is gebeurt, dus 21 juli, want dat vind ik wel blogpost waardig. Het zat namelijk zo: ik was met mijn vader en zusje boodschappen wezen doen en er was een Pokéstop in de buurt. Mijn vader, mijn zusje en ik zijn allemaal fan van Pokémon Go en spelen het redelijk veel. Daarom besloten we om expres langs de Pokéstop te rijden, dit ging mooi. Uiteindelijk gingen we ook nog langs drie andere Pokéstops die in de buurt waren. Dus ik heb er weer mooi wat Pokéballs bij, hihi.

Op dertien juli was mijn oma jarig en ging ik daar met mijn hele gezin heen, dat is nu al een hele tijd terug als dit online komt te staan maarja. Mijn oma heeft wat meer Pokéstops in de buurt dus gingen mijn zusje en ik samen met mijn opa even mee friet halen als eten. Ondertussen konden we mooi langs de Pokéstops. Verder heb ik een hele tijd met de familie zitten praten over Pokémon Go! Een paar dagen hiervoor was ik bij mijn andere opa en oma geweest en ook mijn oma wist al zo ongeveer wat Pokémon Go was. Het is dus een echte hype!

Pokémon Go is echt lifestyle geworden voor mij want ik doe het letterlijk de hele dag.. Ik baal oprecht dat er geen Gym is hier want ik kan gewoon niet vechten tenzij ik eerst een stuk ga fietsen en daar ben ik iets te lui voor. Ik heb onderweg laatst wel een team kunnen joinen dus nu zit ik in team Mystic (blauw). Ik baal echt dat ik nog niet heb kunnen vechten of trainen, maar ja mijn Pokémon zijn ook niet supersterk.

Ik liep laatst in Almelo met mijn zusje en daar heb ik allemaal nieuwen gevangen! Almelo heeft blijkbaar veel watersoorten en dat maakte me erg blij. Ik wil binnenkort eens een Gym opzoeken waar ik kan zitten want dan breng ik daar wel een keer wat tijd door. Ik hoop met heel mijn hart dat de camping waar ik heen ga een Gym is of een Pokéstop want dat maakt mij vakantie nog mooier.

De servers van Pokémon Go hebben me al helemaal gek kunnen maken laatste paar dagen.. Dan zie je een Pokémon die je nog niet hebt en dan stoppen de servers ermee. Of dan wil je een wandeling maken en doen de servers het niet. Thanks servers jullie maken mijn leven echt top.

Misschien ook wel grappig, vanmiddag was ik bij een vriendin. Ik zag een Pokémon die ik nog niet had en die dichtbij was, dus ik stond op en ging door de tuin wandelen. Mijn vriendin vroeg mij zo van wat ben jij dan aan het doen, ik zo ja ik zoek een Pokémon. Je weet zelf, Pokemon Go is lifestyle.

En ondertussen ben ik alweer een dag verder, heb alweer een nieuwe Pokémon dus de afbeelding hierboven is niet helemaal waar. Maar ik had net een probleem, al mijn Pokéballs waren op dus kon ik mooi alleen naar de Pokéstop. 

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top