SERIES DIE IK KIJK

Hello! Ondertussen kijk ik steeds meer series en het leek me wel leuk om de series die ik kijk met jullie te delen. Het zijn allemaal verschillende soorten series en daarom vind ik het juist zo leuk om te zien..

The 100
Ik kijk dit nog niet zo heel lang en kijk het ook niet heel vaak meer de laatste tijd. Deze serie gaat over dat de aarde een behoorlijk aantal jaar verwoest is geraakt door nucleaire rampen. Er leven een aantal gezinnen in een ruimte station onder strenge voorwaarden. Door problemen met de zuurstof die opraakt willen ze mensen naar de aarde sturen, kijken als de situatie al beter geworden is. Honderd jeugd gevangenen worden hiervoor uitgekozen en worden dus naar de Aarde gestuurd..

Dit is echt een supermooie serie en zeker een aanrader! Er gebeurt veel in en er zitten weinig saaie momenten in. Verder vind ik het ook heel interessant om de één of andere reden.

Game Of Thrones
 Oké, kleine waarschuwing deze serie heeft iets meer naakte en gewelddadige scenes dan de meeste series voor mijn gevoel. Maar dat maakt het niet minder leuk! Het gaat om de verschillende koninklijke huizen die allemaal de macht willen hebben. Ze willen allemaal op de IJzeren Troon zitten want dan hebben ze de meeste macht. Hierdoor zijn er nog wel eens wat gevechten. Sorry als ik het niet goed uitleg want ik ben op dit moment in seizoen 2.

Ik vind het een hele mooie serie. Het heeft nog wel eens een plottwist waardoor er nooit een saai moment is. Mijn favoriete personages zijn Jon Snow, Daenerys Targaryen, Tyrion Lannister en Arya Stark. De personages zijn allemaal ontzettend goed ontwikkeld qua hun karakter en persoonlijkheid. Ze zijn allemaal heel eigen en dat is één van de mooie dingen aan Game Of Thrones.

Grimm

Grimm volg ik ondertussen al heel lang, het is echt één van de eerste series die ik bewust kijk volgens mij. Grimm gaat over een man die ineens vreemde wezens ziet in sommige mensen, dat de mensen veranderen. Door zijn tante komt hij achter de waarheid en weet hij dat hij een Grimm is. Als politieman heb je hier uiteindelijk best wel veel aan merkt hij..

Grimm heeft ondertussen al echt een verhaallijn maar de eerste twee/drie seizoenen was dit nog niet echt zo. Ik zelf vond dat niet erg en eigenlijk vond ik het wel fijn. Nu is er dus wel echt een verhaallijn wat er wel weer voor zorgt dat je echt verder wil kijken, ik wacht dan ook echt op het nieuwe seizoen!

Modern Family

Esmee (een vriendin van me) raadde me een tijdje terug om dit eens te kijken, toen zag ik het op televisie en ik lachte me dood! Modern Family gaat over een familie die bestaat uit drie gezinnen. Een redelijk normaal gezin met drie kinderen, een homostel met een adoptie kind en een oudere man met een jongere vrouw en haar zoon. Samen maken ze van alles mee!

Ik vind dit een super grappige serie die je niet perse hoeft te kijken maar ook gewoon los kan volgen! Op dit moment zit ik in seizoen zeven, ik ben gewoon begonnen met wat er op televisie was en heb soms wel herhalingen gezien van alle andere seizoenen. Ik vind het echt super leuk en kijk het bijna elke avond! By the way, Hayley en Andy zijn te cute samen.

American Horror Story

Ik hou van deze serie, echt waar! Elk seizoen gaat over een ander iets. In seizoen één ging het over een huis waar iedere eigenaar in dood is gegaan en waar hun geesten nog rondzweven. In seizoen twee over een middeleeuws gekkenhuis. Seizoen drie ging over een heksenschool. Seizoen vier over een freakshow en seizoen vijf over een hotel. Het heeft wel wat spannends allemaal maar persoonlijk noem ik het geen horror.

Ik kijk deze serie ontzettend graag ook al vond ik niet elk seizoen even mooi. Ik vond het einde van seizoen vier namelijk wel erg tegenvallen. Tot nu toe ik seizoen één mijn favoriet door de kleine cast en door het plot.

Wayward Pines

De laatste serie die ik echt kijk. Wayward Pines gaat over een dorpje wat de enige plek is waar nog mensen wonen. Het dorp is goed beveiligd en iedereen daar leeft onder zware regels. Ethan Burke wil meer weten en gaat op onderzoek uit, hij wil de wereld zien. Dit vind niet iedereen zo leuk.

Ik vond het eerste seizoen zo ontzettend mooi! Tot nu toe heb ik de eerste twee afleveringen van het tweede seizoen gezien die ik iets minder vind. Ik heb dit jaar ook de boeken gelezen, die weer heel anders zijn! De serie is ontzettend mooi omdat die erg mysterieus is.

Dan waren dit de series eigenlijk wel! Ik heb ook een groot deel van Doctor Who en Teen Wolf gezien alleen twijfelde ik nogal om dezen te benoemen. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top